Byggdammet har lagt sig: nypremiär för Malmöbutik

Publicerad

Nu på måndag den 25 april kan alla som har vägarna förbi Malmö besöka nyinvigningen av Gymgrossistens butik på Drottninggatan. Enligt uppgift ska den vara "lite bättre, mycket större". Branschprofiler finns på plats för att mingla samt svara på dina frågor och träning och kost. Har du spenderbyxorna på så ska butiken även vara laddad med bra priser och kampanjer...

En av leverantörerna på plats är BMR med grundaren och profilen Binais Begovic i spetsen. Enligt facebook-eventet Team BMR goes loose så sker bland annat följande:

  • Träffa skaparen av succémärket BMR Sports Nutrition, Binais Begovic.
  • Träffa Mats Nilsson, en av Sveriges mest framgångsrika MMA Fighters.
  • Prata kost & träning med Bilsen Begovic och andra BMR atleter.
  • Mingla och ta bilder med BMR's glamour modeller Jeanette & Josefine.

 

On
Off

0 kommentarer

  • Så lyckas du i din tävlingssatsning

    Så lyckas du i din tävlingssatsning

    Framgångsrik atlet, hyllad coach och egen företagare. Listan över Therese Svedboms verksamheter kan göras lång. Den småländska diamanten berättar mer om livet som mångsysslande fitnesstjej.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-05 06:17

  • Bygg & bränn samtidigt – går det?

    Bygg & bränn samtidigt – går det?

    Den vanligaste rekommendationen som brukar komma från förstå-sig-påare inom kroppsbyggarkretsar är ”bygg muskler först och kom i form sen”. Och denna metod är inte att förakta, då det är en förhållandevis säker strategi att lägga krut på en sak i taget.

    Nyheter Jacob Gudiol, 2015-07-04 08:11

  • Klaga inte över gymmets utrustning...

    Klaga inte över gymmets utrustning...

    Kulbila Samuel från Ghana visar att en bra fysik går att bygga trots avsaknad av tillgång till ett flashigt gym eller ens vanlig utrustning. Hans muskler har byggts på bakgårdsgym med hemmagjorda redskap.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-07-03 05:27

  • Arnold säger adjö till ett fan

    Arnold säger adjö till ett fan

    Efter att USA:s Högsta Domstol i fredags beslutat att rätten till samkönade äktenskap ska gälla i alla delstater valde många att fira beslutet med en regnbågsflaggeprofil på sina sociala medier – så även Arnold. Ett av hans fans gillade dock inte tilltaget – vilket fick Arnold att damma av en av sina filmrepliker.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-07-01 10:46

  • Framgångar för muskulös ballerina

    Framgångar för muskulös ballerina

    Misty Copeland höjdes nyss upp till högsta rankingen hos den balett-teater hon arbetar vid i New York. Mistys otraditionella fysik – för en ballerina – har väckt uppmärksamhet utanför de vanliga kretsarna och hon bland annat har förekommit i reklam för sportklädesmärket Under Armour.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-07-01 10:22

  • Äldre kvinnlig bodybuilder sökes

    Äldre kvinnlig bodybuilder sökes

    Produktionsbolaget Standard mailade: "Vi söker en äldre kvinnlig bodybuilder (65+/i sina bästa år) till en reklamfilm. Du behöver inte vara en aktiv bodybuilder men ska vara extremt vältränad."

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-06-30 06:34

  • Brett spelar Terminatorn från 1984

    Brett spelar Terminatorn från 1984

    Kroppsbyggaren Brett Azar gör i Terminator: Genisys sin skådespelarkarriärs största roll. Brett spelar där den ursprungliga Terminator-Arnold från 1984 som i filmen har en fajt med Terminator-Arnold från 2015.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-06-29 20:03

  • Nutrition för nybörjare

    Nutrition för nybörjare

    Alla är nybörjare någon gång, så är det bara. När du bestämt dig för att bygga upp dina muskler, bli starkare, eller kanske helt enkelt forma kroppen till att bli snyggare och mer vältränad så är det först träningen du ska lägga fokus på.

    Nyheter Redaktionen, 2015-06-29 06:21

  • Vältränad litteratur för gymråttor

    Vältränad litteratur för gymråttor

    Vill du utvecklas som atlet och människa måste du ständigt lära dig nya saker. Här några bra böcker från det senaste året för alla de som spenderar alldeles för mycket tid framför bloggar, twitter och instagram.

    Nyheter Robert Stasinski, 2015-06-27 06:22

  • Fler knäppa träningsknep!

    Fler knäppa träningsknep!

    Läste du Ove Rytters "Knäppa knep för att lyckas med träningen" i senaste BODY och vill ha fler av hans smarta tricks och rutiner som hjälper dig kvar på rätt spår när motivationen ibland tryter? Här kommer de!

    Nyheter Redaktionen, 2015-06-26 13:14

  • En ung Schwarzenegger på scenen!

    En ung Schwarzenegger på scenen!

    Ett brittiskt företag som filmade viktiga såväl som oviktiga världshändelser för biopublik har släppt hela sitt åttioårig arkiv på YouTube i hög kvalitet. De fångade bland annat en 19-årig Arnold – få visste vad som komma skulle.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-06-25 20:35

  • Noghor failar hårt i reklamfilm!

    Noghor failar hårt i reklamfilm!

    Noghor Jemide gjorde slarvsylta av Gladiatorerna i 2012 års upplaga av tv-programmet. I denna reklamfilm så går han dock själv på pumpen då passaren är för upptagen av den smaksatta drycken för att göra sitt jobb.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-06-25 18:04

  • Nått en platå? Kickstarta träningen!

    Nått en platå? Kickstarta träningen!

    Lär dig hur du optimerar din näringstiming, hur du håller dig skadefri och bygger muskler i axelträningen, samt hur du bakar med bars. Detta samt recept, forskning, kostråd och mycket mer i nya BODY – ute i dag!

    Nyheter Redaktionen, 2015-06-25 07:00

  • Bekräftelsedemonen

    Bekräftelsedemonen

    Jag får ofta frågan om vad den största trenden inom träning och fitness är. Det finns många saker man skulle kunna svara – nya dieter, träningsprotokoll, gymutrustning – men, jag skulle säga att den största träningstrenden just nu inte har så mycket med träning att göra. Den har med sociala medier att göra. I själva verket, den största träningstrenden just nu ÄR de sociala medierna.

    Nyheter Robert Stasinski, 2015-06-24 16:00

  • Unga skandinaviska vikingar sökes!

    Unga skandinaviska vikingar sökes!

    Gillar du tv-serien Vikings? 1–2 juli kommer man i Stockholm att casta ett antal skandinaviska killar i 17–23 års ålder att spela huvudkaraktärens Ragnar Lothbroks uppvuxna söner.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-06-23 17:50

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat