SVT Drama söker manlig body double till serien Äkta människor

Publicerad

SVT skriver: "För fredagen 16 september, dagtid, sökes vi en manlig body double till en sexscen i produktionen Äkta människor (ansikte syns ej). Du skall vara deffad men kanske inte den största biffen på forumet. Du är okej med att avlägsna synlig kroppsbehåring och du skall kunna visa överkropp och rumpa. Du bor även i Stockholm."

Skicka gärna bild på överkropp, samt klädstorlekar till: anders.asemyr@svt.se

OBS! Detta är en seriös produktion: en tio timmars, påkostad storserie för SVT, så det här är naturligtvis något som kommer ske på en väldigt professionell och respektfull nivå (och vi förväntar oss också samma inställning av dig =)

Lite info om serien: http://svt.se/2.74611/1.2383257/

Ersättning är 1000:- 

Vänligaste hälsningar! 

Anders Åsemyr
Statistavdelningen
Äkta människor

De har tidigare sökt statister via BODY och fick in "skitbra ansökningar", se denna efterlysning i artikeln SVT söker vältränade killar att spela fightingrobotar:

SVT Drama efterlyser vältränade killar till en produktion som heter Äkta människor: "Vi söker för onsdagen 22 juni två stycken "fightingrobotar". Erbjudandet gäller killar i Stockholmstrakten som kan tänka sig att vara med på en filminspelning och föreställa robotar/androider som är konstruerade för att slåss. Ersättning utgår." Bland huvudrollsinnehavarna i scifi-serien ser vi bl a Andreas Wilson och Eva Röse.

Mer info om den nya SVT-serien Äkta människor:

Vad händer när robotarna blivit så mänskliga att det knappt går att skilja dem från riktiga människor? När de till och med kan vara våra älskare? SVT:s nya storsatsning utspelar sig i en parallell nutid och följer några människor vars liv förändrats fullständigt av den nya teknologin.

I rollerna ser vi bland annat Andreas Wilson, som slog igenom i Oscarnominerade Ondskan, Eva Röse känd från filmer som Storm och Rallybrudar, Leif Andrée som just nu kan ses i Gynekologen i Askim och Lisette Pagler, som spelar Julia i Romeo och Julia-musikalen.

Från skaparen av Tusenbröder, Lars Lundström och Kristallen-belönade samt Emmy-nominerade regissören Harald Hamrellkommer "Äkta människor". Hamrell gör avsnitt 1-4 och 9-10. Övriga avsnitt regisseras av Levan Akin som tidigare regisserat Livet i Fagervik och Anno 1790. Vetenskapen har tagit fram ett mekaniserat tjänstefolk, hubotar, som är så snarlika oss människor att de kan betraktas som fullgoda substitut.

On
Off

0 kommentarer

  • Linus Carlén i Cloettas reklamfilm!

    Linus Carlén i Cloettas reklamfilm!

    Humorgruppen De Vet Du fick i uppdrag att göra reklam för Cloettas bar. Inspelningen gjordes på Gumse Gym i Sollentuna, och kroppsbyggaren Linus Carlén (BODYs omslagsmodell i majutgåvan) har en roll :-)

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-21 17:01

  • 15 år. 295 kg. Världsrekord!

    15 år. 295 kg. Världsrekord!

    I ungdomsklassen 105 kg så höjde den femtonårige Ryuki Fujimoto från Japan världsrekordet i bänkpress i alla sina tre lyft, totalt med 42.5 kg under VM-tävlingarna i Sundsvall. Det nya rekordet lyder på 295 kg.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-21 08:03

  • BODYs tävlingsguide går i mål!

    BODYs tävlingsguide går i mål!

    Serien om hur en tävlingssatsning steg för steg går till avslutas med den viktigaste delen: tävlingsdags och återhämtning. Detta plus styrketräningstips, recept, forskning, kostråd, skvaller och mycket mer i juniutgåvan – i butik nu!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-21 05:00

  • Do you even beach 2015?

    Do you even beach 2015?

    När sommaren nu är precis runt hörnet är det dags för många att sammanfatta årets satsning. För alla som tävlar i byggning och fitness har vårens stora tävlingar precis gått av stapeln och tillsammans med coacher och team kan man nu sitta ner och analysera resultat och scenbilder. Kanske väntar en tids välbehövlig vila.

    Nyheter Robert Stasinski, 2015-05-20 16:00

  • Träningsläger med proffs i USA!

    Träningsläger med proffs i USA!

    Det finns träningsläger, och så finns det träningsläger. På ...destination i Dallas, Texas får ett litet gäng lära sig av proffs och elitprofiler under en intensiv vecka i slutet av sommaren!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-20 13:31

  • Ròdika krönte EM-resan med guld!

    Ròdika krönte EM-resan med guld!

    Ròdika Bodrug satte på söndagen pricken över i:et för Sveriges landslag genom att knipa guldet i galet tuffa Bikini Fitness -163 cm (39 deltagare!). På torsdag är nya BODY ute – med Ròdika på omslaget!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-18 19:10

  • Få dina bilder publicerade i BODY!

    Få dina bilder publicerade i BODY!

    Vi tar gärna emot dina bilder till "Månadens fysik på gatan". Maila in bilder du är nöjd med + info om dig – sedan så publicerar vi läsarbidrag regelbundet i BODYs skvalleravdelning Presspytt!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-18 17:23

  • Frida Sjöström kammade hem guld!

    Frida Sjöström kammade hem guld!

    Frida Sjöström såg till att Sveriges EM-söndag gick i fortsatt gyllene tecken, genom seger i Bikini Fitness veteranklass 35–44 år! Lär av hennes råd för hur man passar in en tävlingssatsning i en stressig vardag!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-17 19:42

  • Dubbla EM-guld till Jones Ahmad!

    Dubbla EM-guld till Jones Ahmad!

    De svenska EM-framgångerna fortsätter genom talangen Jones Ahmad – guld bärgades i både Men’s Physique Juniorer +175 cm och Seniorer -178 cm! Här berättar han mer om sin axelträning!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-17 13:51

  • Marina dubbel silvermedaljös på EM!

    Marina dubbel silvermedaljös på EM!

    Marina Chamoun tog under lördagen hem både silver i Bodyfitness 35–44 år och i seniorer +168 cm! En toppfysik som är omöjlig att missa, vare sig hon står på scen eller på sitt nystartade gym i Tranås!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-16 20:14

  • Svensson demonstrerar bänkpress

    Svensson demonstrerar bänkpress

    Fredrik Svensson och Josephine Werngren visade programledaren Jenny Strömstedt på TV4:s Nyhetsmorgon hur godkända tävlingslyft i bänkpress genomförs. VM i Bänkpress avgörs nästa vecka i Sundsvall!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-16 16:21

  • Patrick Monga gräver guld!

    Patrick Monga gräver guld!

    Fredagens EM-trupp fortsätter leverera – Patrick Monga tog hem guldet i Bodybuilding -100 kg! Här får du hans recept på en smarrig och proteinboostad omelett!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 19:53

  • Fotiadis overallsegrare på CBB-EM!

    Fotiadis overallsegrare på CBB-EM!

    Andreas Fotiadis besegrade under torsdagen många meriterade tävlande genom en EM-seger i -180 cm – samt overalltitel i Classic Bodybuilding! Låt honom visa dig hur du bygger en bred rygg med övningen chins!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 05:34

  • Silver till Calle på Junior-EM CBB!

    Silver till Calle på Junior-EM CBB!

    Calle Bolund visade under torsdagen att sjätteplatsen på VM-finalen 2014 inte var en fluga, då han tog ett silver på junior-EM i Spanien!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 04:05

  • EM-guld i CBB till Bicepsmannen!

    EM-guld i CBB till Bicepsmannen!

    Peter "Bicepsmannen" Ljunggren tog under torsdagen hem Sveriges första guld under EM 2015 då han vann Classic Bodybuilding +50 år! Häng med när Peter förklarar hur han skaffade sig ett par av landets saftigaste – och starkaste – klubbor...

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-14 20:51

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat