SVT Drama söker manlig body double till serien Äkta människor

Publicerad

SVT skriver: "För fredagen 16 september, dagtid, sökes vi en manlig body double till en sexscen i produktionen Äkta människor (ansikte syns ej). Du skall vara deffad men kanske inte den största biffen på forumet. Du är okej med att avlägsna synlig kroppsbehåring och du skall kunna visa överkropp och rumpa. Du bor även i Stockholm."

Skicka gärna bild på överkropp, samt klädstorlekar till: anders.asemyr@svt.se

OBS! Detta är en seriös produktion: en tio timmars, påkostad storserie för SVT, så det här är naturligtvis något som kommer ske på en väldigt professionell och respektfull nivå (och vi förväntar oss också samma inställning av dig =)

Lite info om serien: http://svt.se/2.74611/1.2383257/

Ersättning är 1000:- 

Vänligaste hälsningar! 

Anders Åsemyr
Statistavdelningen
Äkta människor

De har tidigare sökt statister via BODY och fick in "skitbra ansökningar", se denna efterlysning i artikeln SVT söker vältränade killar att spela fightingrobotar:

SVT Drama efterlyser vältränade killar till en produktion som heter Äkta människor: "Vi söker för onsdagen 22 juni två stycken "fightingrobotar". Erbjudandet gäller killar i Stockholmstrakten som kan tänka sig att vara med på en filminspelning och föreställa robotar/androider som är konstruerade för att slåss. Ersättning utgår." Bland huvudrollsinnehavarna i scifi-serien ser vi bl a Andreas Wilson och Eva Röse.

Mer info om den nya SVT-serien Äkta människor:

Vad händer när robotarna blivit så mänskliga att det knappt går att skilja dem från riktiga människor? När de till och med kan vara våra älskare? SVT:s nya storsatsning utspelar sig i en parallell nutid och följer några människor vars liv förändrats fullständigt av den nya teknologin.

I rollerna ser vi bland annat Andreas Wilson, som slog igenom i Oscarnominerade Ondskan, Eva Röse känd från filmer som Storm och Rallybrudar, Leif Andrée som just nu kan ses i Gynekologen i Askim och Lisette Pagler, som spelar Julia i Romeo och Julia-musikalen.

Från skaparen av Tusenbröder, Lars Lundström och Kristallen-belönade samt Emmy-nominerade regissören Harald Hamrellkommer "Äkta människor". Hamrell gör avsnitt 1-4 och 9-10. Övriga avsnitt regisseras av Levan Akin som tidigare regisserat Livet i Fagervik och Anno 1790. Vetenskapen har tagit fram ett mekaniserat tjänstefolk, hubotar, som är så snarlika oss människor att de kan betraktas som fullgoda substitut.

On
Off

0 kommentarer

  • Stor strongmantävling i Norrköping

    Stor strongmantävling i Norrköping

    2 000 åskådare väntas besöka Norrköping och Stadium Arena för Giants Live Sweden GP. Där gör tvåfaldige regerande WSM-segraren Brian Shaw och Sveriges Starkaste Man Johannes Årsjö samt tio andra deltagare upp om tre platser till World's Strongest Man.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-11-28 00:00

  • Dubbla BODY-omslag på FF14!

    Dubbla BODY-omslag på FF14!

    Lördag och söndag kommer Christofer Nober & Ahmad Ahmad hänga i BODYs monter och signera sitt decemberomslag – kom förbi! Dessutom är en av de 183 schemalagda programpunkterna på FitnessFestivalen presentationen av vinnarna i BODYs omslagsmodelltävling samt uppvisningen av det vinnande januariomslaget!

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-25 16:46

  • Arnoldbild från Terminator: Genisys

    Arnoldbild från Terminator: Genisys

    The Arnold Fans (sajten som fokuserat på Arnold-nyheter i ett dussin år) lade häromveckan ut en bild en besökare på Paramount Studios tog på en poster för "Terminator: Genisys" den kommande femte Terminator-filmen.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-11-24 00:55

  • Zapfe i TV4:s nya dramakomedi

    Zapfe i TV4:s nya dramakomedi

    I Torpederna möter vi kåkfararen Sonny som när han bli frisläppt vill leva att lagligt liv med sin kärlek Camilla. Men det visar sig inte vara så lätt. Rollen som "Kloss" görs av Roger Zapfe, bland annat segrare i 2004 års upplaga av Lucia Classic (där Ahmad Ahmad tog en tredjeplats) och Atlas i den tidigare gladiatorsäsongen.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-11-23 22:57

  • BODY Open fyller 30 år – var med!

    BODY Open fyller 30 år – var med!

    Det är nu dags för ett 30-årsjubileum: BODY startade sin populära fototävling redan 1984! Tävla mot kompisarna, eller mot dig själv. Ta chansen och gör din första tävling – bli publicerad i BODY. Vi plockar fram dina positiva sidor – och vi kommer med konkreta råd.

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-20 17:03

  • Vinn livestreaming av Luciapokalen!

    Vinn livestreaming av Luciapokalen!

    Kan du inte komma till Göteborg 29-30 november för att se Luciapokalen 2014? Delta då i vår tävling där tolv vinnare får en kod för livestreaming av en valfri tävling och ser allt inne på scenen!

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-20 12:44

  • Slutspurt i omslagsmodelltävlingen!

    Slutspurt i omslagsmodelltävlingen!

    Då är vi inne på näst sista dygnet du kan vara med och avgöra vilket par som ska pryda omslaget till BODYs januariutgåva – i killtävlingen ligger fyra hack i häl! Samtidigt som du röstar är du med och tävlar om rejäla kosttillskottspaket från Svenskt Kosttillskott!

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-20 11:46

  • BODY december i videoformat!

    BODY december i videoformat!

    Här får du lite av innehållet i nya BODY i videoformat: Nober utmanar Ahmad i tungt armpass. Axelträning med juniorlöftet Rosanna Scharin. Norrländskt kraftpass med Jocke Nilsson. Gästkocken Lennart Brandt lagar vilt. Jonas Julmat: Så gör du julbordet byggarvänligt. Samt Svenska Mästerskapen i Västerås.

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-18 20:00

  • Nu till helgen: Decembercupen 2014

    Nu till helgen: Decembercupen 2014

    Nybörjartävlingen Decembercupen fortsätter slå rekord i antal deltagare – i år hann nära 300 in under målsnöret innan anmälan stängde. Du som hade turen att få tag i en av de slutsålda tävlingsbiljetterna kan på lördag se WP, BB, CBB och BF samt på söndag AF, MP och BiF på Scandic Star i Lund.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-11-18 11:59

  • 100 hårda sidor för din drömfysik!

    100 hårda sidor för din drömfysik!

    I BODYs decemberutgåva finner du styrketräningstips, forskning om träning och kost, personporträtt med de som har lyckats, kostråd för mer muskler och mindre fett, skvaller, tävlingar och mycket annat. I morgon tisdag släpps den i en butik nära dig!

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-17 18:00

  • Queen of f*cking everything. Ibland.

    Queen of f*cking everything. Ibland.

    I dag har jag haft en sån där dag ni vet, när allt bara lirar. Man vaknar upp utvilad med en energi utöver den vanliga, omvärlden möter en med en high five och man känner sig som queen of f*cking everything.

    Nyheter Hannah Runsten, 2014-11-17 16:00

  • Sista chansen köpa dessa titlar i butik

    Sista chansen köpa dessa titlar i butik

    Den sjunde utgåvan av Träna Nu! är helt dedikerad till världens snabbast växande träningsform – CrossFit. Måndag den 17 november blir sista chansen att i en butik nära dig införskaffa Träna Nu! samt den 364:e utgåvan av BODY!

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-16 10:11

  • Christofer Nober i VM-final i -90 kg!

    Christofer Nober i VM-final i -90 kg!

    Herr-VM i bodybuilding går av stapeln i Brasilien denna helg, och Sverige sände en deltagare: Christofer Nober i -90 kg. I kväll blev det klart han tagit sig vidare till VM-final, inför avresan berättade han för BODY att "självklart satsar jag på att vinna, inget annat finns på horisonten!".

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-14 23:42

  • Vinn biljetter till Megapartyt på FF14!

    Vinn biljetter till Megapartyt på FF14!

    Delta i vår tävling där tio vinnare får två biljetter vardera som ger fri entré till Fitnessfestivalens stora MegaParty, lördag kväll 29 november. Ett jubileumsparty mellan 22.30 - 02.00 med plats för 2 000 personer som du inte får missa! Mingla med bl a BODY-redaktionen, branschkändisar och fitnesseliten i den gigantiska festarenan (3 200 Kvm) med DJ och 50 meter lång scen!

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-13 17:00

  • Jenny kan bli vår nya Ninja Warrior!

    Jenny kan bli vår nya Ninja Warrior!

    Prestationsfenomenet Jenny Adolfsson har, åtminstone för stunden, lämnat Gladiatormunderingen hemma för att i stället fightas i svenska versionen av Ninja Warrior.

    Nyheter Redaktionen, 2014-11-12 07:45

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat