Platsannons: Eleiko söker ny medarbetare

Publicerad

Eleikos verksamhet består av produktion och försäljning av träningsutrustning. De söker nu en ny medarbetare: "Vi befinner sig i ett mycket expansivt skede och behöver förstärkning inom affärsområdet Powersport på huvudkontoret i Halmstad."

Jag fick min anställning på BODY Magazine (då det hette B&K Sports Magazine) efter att ha sett en annons på Fredrik Paulúns dåvarande hemsida sommaren 1999. Så jag har en preferens för onlineannonser om jobb i branschen. Här några fler ställen du kan hitta ditt drömjobb:

 
Förlaget som utger BODY Magazine, Egmont Tidskrifter, har för närvarande platsannons online:

  • Digitala avdelningen söker webbutvecklare (PHP)

 
Läs mer om den utlysta tjänsten hos Eleiko:

Din hemmaarena blir Halmstad där vi är totalt drygt 35 anställda. Gemenskapen på företaget är härlig och vårt eget träningscenter, Eleiko Sport Center, står till allas förfogande. Vår vision "att göra människor starka till kropp och själ" är grunden i vår verksamhet och vi försöker att leva som vi lär. Föredrar du trappor framför rulltrappor, kommer du med andra ord att känna dig som hemma :-)

Tjänsten innebär att stötta våra dotterbolag, distributörer och direkta slutkunder. Rent praktiskt innebär det att ha kontakt med våra kunder, genom hela säljprocessen, från förfrågan till fakturering och sammanställning av exportdokumentation. Tjänsten innebär även ett visst resande till mässor och distributörer i Europa.

För att trivas med ditt uppdrag bör du vara en social och utåtriktad person i 25–35-årsåldern, med intresse för försäljning och internationella relationer. Då våra kunder huvudsakligen finns inom professionell sport samt gym & fitness, ser vi helst att du är idrottsintresserad och har en hälsosam livsstil. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning.

On
Off

0 kommentarer

  • Linus Carlén i Cloettas reklamfilm!

    Linus Carlén i Cloettas reklamfilm!

    Humorgruppen De Vet Du fick i uppdrag att göra reklam för Cloettas bar. Inspelningen gjordes på Gumse Gym i Sollentuna, och kroppsbyggaren Linus Carlén (BODYs omslagsmodell i majutgåvan) har en roll :-)

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-21 17:01

  • 15 år. 295 kg. Världsrekord!

    15 år. 295 kg. Världsrekord!

    I ungdomsklassen 105 kg så höjde den femtonårige Ryuki Fujimoto från Japan världsrekordet i bänkpress i alla sina tre lyft, totalt med 42.5 kg under VM-tävlingarna i Sundsvall. Det nya rekordet lyder på 295 kg.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-21 08:03

  • BODYs tävlingsguide går i mål!

    BODYs tävlingsguide går i mål!

    Serien om hur en tävlingssatsning steg för steg går till avslutas med den viktigaste delen: tävlingsdags och återhämtning. Detta plus styrketräningstips, recept, forskning, kostråd, skvaller och mycket mer i juniutgåvan – i butik nu!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-21 05:00

  • Do you even beach 2015?

    Do you even beach 2015?

    När sommaren nu är precis runt hörnet är det dags för många att sammanfatta årets satsning. För alla som tävlar i byggning och fitness har vårens stora tävlingar precis gått av stapeln och tillsammans med coacher och team kan man nu sitta ner och analysera resultat och scenbilder. Kanske väntar en tids välbehövlig vila.

    Nyheter Robert Stasinski, 2015-05-20 16:00

  • Träningsläger med proffs i USA!

    Träningsläger med proffs i USA!

    Det finns träningsläger, och så finns det träningsläger. På ...destination i Dallas, Texas får ett litet gäng lära sig av proffs och elitprofiler under en intensiv vecka i slutet av sommaren!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-20 13:31

  • Ròdika krönte EM-resan med guld!

    Ròdika krönte EM-resan med guld!

    Ròdika Bodrug satte på söndagen pricken över i:et för Sveriges landslag genom att knipa guldet i galet tuffa Bikini Fitness -163 cm (39 deltagare!). På torsdag är nya BODY ute – med Ròdika på omslaget!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-18 19:10

  • Få dina bilder publicerade i BODY!

    Få dina bilder publicerade i BODY!

    Vi tar gärna emot dina bilder till "Månadens fysik på gatan". Maila in bilder du är nöjd med + info om dig – sedan så publicerar vi läsarbidrag regelbundet i BODYs skvalleravdelning Presspytt!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-18 17:23

  • Frida Sjöström kammade hem guld!

    Frida Sjöström kammade hem guld!

    Frida Sjöström såg till att Sveriges EM-söndag gick i fortsatt gyllene tecken, genom seger i Bikini Fitness veteranklass 35–44 år! Lär av hennes råd för hur man passar in en tävlingssatsning i en stressig vardag!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-17 19:42

  • Dubbla EM-guld till Jones Ahmad!

    Dubbla EM-guld till Jones Ahmad!

    De svenska EM-framgångerna fortsätter genom talangen Jones Ahmad – guld bärgades i både Men’s Physique Juniorer +175 cm och Seniorer -178 cm! Här berättar han mer om sin axelträning!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-17 13:51

  • Marina dubbel silvermedaljös på EM!

    Marina dubbel silvermedaljös på EM!

    Marina Chamoun tog under lördagen hem både silver i Bodyfitness 35–44 år och i seniorer +168 cm! En toppfysik som är omöjlig att missa, vare sig hon står på scen eller på sitt nystartade gym i Tranås!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-16 20:14

  • Svensson demonstrerar bänkpress

    Svensson demonstrerar bänkpress

    Fredrik Svensson och Josephine Werngren visade programledaren Jenny Strömstedt på TV4:s Nyhetsmorgon hur godkända tävlingslyft i bänkpress genomförs. VM i Bänkpress avgörs nästa vecka i Sundsvall!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-16 16:21

  • Patrick Monga gräver guld!

    Patrick Monga gräver guld!

    Fredagens EM-trupp fortsätter leverera – Patrick Monga tog hem guldet i Bodybuilding -100 kg! Här får du hans recept på en smarrig och proteinboostad omelett!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 19:53

  • Fotiadis overallsegrare på CBB-EM!

    Fotiadis overallsegrare på CBB-EM!

    Andreas Fotiadis besegrade under torsdagen många meriterade tävlande genom en EM-seger i -180 cm – samt overalltitel i Classic Bodybuilding! Låt honom visa dig hur du bygger en bred rygg med övningen chins!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 05:34

  • Silver till Calle på Junior-EM CBB!

    Silver till Calle på Junior-EM CBB!

    Calle Bolund visade under torsdagen att sjätteplatsen på VM-finalen 2014 inte var en fluga, då han tog ett silver på junior-EM i Spanien!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 04:05

  • EM-guld i CBB till Bicepsmannen!

    EM-guld i CBB till Bicepsmannen!

    Peter "Bicepsmannen" Ljunggren tog under torsdagen hem Sveriges första guld under EM 2015 då han vann Classic Bodybuilding +50 år! Häng med när Peter förklarar hur han skaffade sig ett par av landets saftigaste – och starkaste – klubbor...

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-14 20:51

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat