Vältränade PENSIONÄRER sökes till TV-program!

Publicerad

Produktionsbolaget Jarowskij ska göra ett hälsoprogram nu i vår, där sportiga och vältränade pensionärer ska hjälpa yngre människor att komma i form. Avsikten är att hälsoprogrammet ska vara kul, men även informativt.

Uppdatering: Helena Egertz på castingavdelningen på Jarowskij (ett av Sveriges största produktionsbolag för TV) har fått napp på sin efterlysning, så vi plockade bort kontaktinformationen.

En relaterad sidonotis: I det fjärde avsnittet av Solsidan våren 2010 gjorde Josefin Brander ett litet inhopp i en scen med Mia Skäringer – på ett gym såklart. Jarowskij ligger bakom bland annat just Solsidan :)

Vältränade Josefin Brander gjorde ett inhopp i Solsidans premiärsäsong...

On
Off

0 kommentarer

  • Schysst snabbmat för bra form

    Schysst snabbmat för bra form

    Ärligt, det är rätt gott med en saftig burgare eller en nygräddad, ostdoftande pizza. Men, ärligt igen, denna typ av käk du beställer från snabbmatshaket är tyvärr inte det minsta gynnsam för varken din hälsa, form eller dina muskler. 

    Nyheter Hannah Runsten, 2015-09-02 16:38

  • Bli grov på riktigt!

    Bli grov på riktigt!

    Jag har under årens lopp läst många olika träningsreportage: en del bra, en del dåliga och somliga rena fantasierna. Det jag redovisar här är ett sätt att ta sin träning till nästa nivå – baserat på mina egna erfarenheter från 30 år i järngamet.

    Nyheter Redaktionen, 2015-09-02 07:42

  • Sätt ett lås på chokladburken?

    Sätt ett lås på chokladburken?

    Ett skämt om ett lås för att hindra barnen från att äta upp ett hasselnötspålägg blev till en verklig produkt. I vanliga familjer styr föräldrarna, men hos de som deffar kanske barnen ska ha hand om nyckeln?

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-09-01 13:20

  • Spelfilm i bodybuildingvärlden

    Spelfilm i bodybuildingvärlden

    I den franska filmen “Bodybuilder” sänds en ung man på glid i tillvaron till sin far som han inte sett på ett antal år. Filmen ger en insiktsfull inblick i livet som kroppsbyggare, så två byggartummar upp!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-09-01 12:18

  • Kroppsbyggare blir konstverk

    Kroppsbyggare blir konstverk

    Erik Eriksson heter mannen som tecknar som en gud och BODY har fått möjligheten att ta del av både hans konstverk och en pratstund.

    Nyheter Linnea Enstedt, 2015-08-31 17:20

  • Putin bjöd in press till pass

    Putin bjöd in press till pass

    Den statsägda ryska nyhetsbyrån Tass bjöds i söndags morse in till ett gympass med president Vladimir Putin och premiärminister Dmitry Medvedev, samt efterföljande grillning, i Putins sommarbostad Bocharov Ruchei i Sotji (där vinter-OS hölls 2014).

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-08-31 13:22

  • Funktionell träning: Dyall & Stasinski

    Funktionell träning: Dyall & Stasinski

    Tillsammans med Robert Stansinski har mångsysslande Karl Dyall skrivit en bok om en mångsidig och trendig träningsform. De har tillsammans besökt morgonsofforna i TV4 och SVT och demonstrerat funktionell träning.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-08-28 12:00

  • Mats Kardell på TV4 Nyhetsmorgon

    Mats Kardell på TV4 Nyhetsmorgon

    Mats Kardell tog silver på bodybuilding-VM 1988 och gjorde därefter åtta tävlingar som proffs. Efter karriären gick han ner sig i ett gravt missbruk. I Nyhetsmorgon i morse berättade han kort om sin livhistoria.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-08-28 10:21

  • 100 MKR till tonfisk på burk-kunder

    100 MKR till tonfisk på burk-kunder

    En gruppstämning mot företaget StarKist som säljer tonfisk på burk anklagade dem för att snåla på den avrunna vikten tonfisk med ett antal gram per burk.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-08-27 04:18

  • Vinn plats på kostutbildning

    Vinn plats på kostutbildning

    5–6 september håller näringsfysiologerna John Gröntvedt och Emanuel Widmark en kostutbildning på Wenngarn Sportcenter i Sigtuna. Du kan nu vinna en plats till denna fullspäckade helg genom att visa dina kunskaper!

    Nyheter Redaktionen, 2015-08-26 15:36

  • Sveriges Starkaste Män ska utses

    Sveriges Starkaste Män ska utses

    Nyss avgjordes Sveriges Starkaste Man-finalen i öppna klassen. På lördag avhålls finalerna i -90 kg (Sverigedebut! Umeå) och -105 kg (Sundsvall). Kommer favoriterna att hålla för trycket i de rekordstarka startfälten?

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-08-26 11:35

  • Träningsmetoden för extra tillväxt?

    Träningsmetoden för extra tillväxt?

    FST-7 är en träningsmetod eller träningsmodell framtagen av amerikanen Hany Rambod som är mest känd för att vara tävlingscoach till Phil Heath och tidigare även coach till Jay Cutler. Själva beteckningen FST-7 står för två olika saker: Bokstäverna är en förkortning på Fascia Stretch Training, och sjuan är antalet set som du utför i en övning. 

    Nyheter Jacob Gudiol, 2015-08-26 02:08

  • Lär dig chins och dips av den bäste

    Lär dig chins och dips av den bäste

    Du är en masochist! Jag ser nog hur du börjar skruva på dig där i stolen, men det är ingen idé att du försöker dölja det! Du är åtminstone i gott sällskap. För i varje träningsnörd bor det en liten självplågare. Det finns en märklig njutning i att utsätta kroppen för saker den egentligen inte riktigt vill. 

    Nyheter Andreas Guiance, 2015-08-25 02:37

  • Brutal bänkpress: de bästa knepen!

    Brutal bänkpress: de bästa knepen!

    Finländaren Freddi Smulter lyfter tyngst både med eller utan utrustning. Häng med när han förklarar hur man tränar för att bli världens starkaste bänkpressare!

    Nyheter Redaktionen, 2015-08-24 13:49

  • Årsjös "Strongmankyckling" med ris

    Årsjös "Strongmankyckling" med ris

    Han behöver aldrig laga något, och gör det heller (nästan) aldrig. Han är för närvarande sponsrad av både Restaurang Thai House och Kungs Kebab hemma i Norrköping, och äter i genomsnitt 3–4 måltider per dag på dessa ställen.

    Nyheter Redaktionen, 2015-08-21 13:42

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat