Vältränade modeller sökes till katalog för Budo-kläder

Publicerad

Några tidigare modeller...

Budo-Nord, ett företag med lång erfarenhet inom svensk kampsport, hörde av sig och vill kolla om det fanns några vältränade BODY.se-besökare som skulle tycka det var kul att bli plåtad till en klädkatalog för Budo?

Vi citerar:

Budo-Nord söker nämligen nya modeller till en photoshoot med Judo/ju-jutsu samt Bjj-dräkter och -kläder.

Att du är vältränad och har rätt "look" är viktigare än att du kan utöva någon av sporterna, men det är en klar fördel om du kan. Vi behöver både tjejer och killar! Du ska kunna agera framför en kamera utan att vara blyg.

Fotograferingen kommer ske innan midsommar samt i Öresundsregionen. Betalning eller ersättning beroende på erfarenhet.

Maila mig på rosie@fitnessfemme.se vid intresse, bifoga bild samt skriv lite om dej sjālv!

Exempel från förra årets katalog kan ses nedan:

On
Off

0 kommentarer

  • 10 snabba tips för inspiration

    10 snabba tips för inspiration

    Här är tio snabba tips du kan använda i din träning – alltifrån målsättning till explosivitet!

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-28 11:01

  • Skapa en större framruta och krymp din backspegel

    Skapa en större framruta och krymp din backspegel

    Ibland stannar jag upp på gymmet, tittar mig omkring och reflekterar. Minns då jag för första gången besökte ett gym i början av 70-talet. Det var spännande och något väldigt nytt.

    Nyheter Ove Rytter, 2015-07-27 16:07

  • Bra bålstyrka? Skippa coreträningen!

    Bra bålstyrka? Skippa coreträningen!

    I en tid när bollar börjar bli vanligare än skivstänger på gymmen, när Fågelhunden snart går om böj i popularitet och när folk tror att yogainstruktörer har bättre bålstyrka än styrkelyftare – då är det dags att någon sätter ner den stora byggarfoten. BODY tar fram storsläggan och slår hål på myterna kring en av det här millenniets mest hypade gymflugor: Coreträningen.

    Nyheter Martin Benka-Wallén, 2015-07-26 18:11

  • 32 sidor träningstidning på köpet!

    32 sidor träningstidning på köpet!

    Med BODY augusti 2015 medföljer i butik en 32-sidig specialutgåva på köpet: "Elitens Specialare – 30 övningar du måste testa". Sveriges bästa visar övningar för mage, rygg, ben, armar, axlar + mycket mer.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-24 14:31

  • BODY avlivar 10 kostmyter

    BODY avlivar 10 kostmyter

    Kost har närmast blivit religion i Sverige, och vi bombarderas dagligen med myter från alla håll. Vi skärskådar några av de vanligare – och kan konstatera att de ofta motsäger varandra.

    Nyheter Andreas Guiance, 2015-07-24 14:16

  • Tammerpokalen 2015 – mingel del 5

    Tammerpokalen 2015 – mingel del 5

    Nybörjartävlingen Tammerpokalen arrangerades för sjunde året i rad. I del 5 intervjuar Linnea Enstedt ett gäng profiler: Andreas Vännström, Joseph Tekie, Kristian Sewén, Andreaz Engström, Helene Ahlson, Christer Norman, Felix Perez, Sussi Corell och Fredrik Ström.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-24 06:56

  • Tammerpokalen 2015 – mingel del 4

    Tammerpokalen 2015 – mingel del 4

    Nybörjartävlingen Tammerpokalen arrangerades för sjunde året i rad. I del 4 intervjuar Linnea Enstedt ett gäng profiler: Erik Eriksson, Ulrika Eriksson och Fredrik Olsson.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-24 06:17

  • Tammerpokalen 2015 – mingel del 3

    Tammerpokalen 2015 – mingel del 3

    Nybörjartävlingen Tammerpokalen arrangerades för sjunde året i rad. I del 3 intervjuar Linnea Enstedt ett gäng profiler: Macke Wicander (vila i frid), Dennis Johansson, Michael Steininger, Anton Nyborg och Kenny Dahlström.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-23 21:20

  • Tammerpokalen 2015 – mingel del 2

    Tammerpokalen 2015 – mingel del 2

    I del 2 intervjuar Linnea Enstedt ett gäng profiler som tävlande respektive besökte nybörjartävlingen Tammerpokalen: Endrit Beneus, Hassan Mouline, Lars Berglund, Anett Jacobsson, Cissi Lycke Agosti och Semiran Dag.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-23 17:14

  • Tammerpokalen 2015 – mingel del 1

    Tammerpokalen 2015 – mingel del 1

    Nybörjartävlingen Tammerpokalen arrangerades för sjunde året i rad. I del 1 intervjuar Linnea Enstedt ett gäng profiler: Kenny Dahlström, Jocke Nilsson, Frida Bålefalk och Rob Harris.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-23 16:31

  • Politiker raggar Muscle Beach-röster

    Politiker raggar Muscle Beach-röster

    Los Angeles-bon Dan Adler satsade på att bli vald till USA:s Kongress. Kanske blev den förre Disneychefen inspirerad av Arnold, för en kampanjvideo var inspelad i den välkända apburen på Venice Beach.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-07-23 13:15

  • Nya BODY bästa sommarläsningen!

    Nya BODY bästa sommarläsningen!

    I nya BODY lär magistern dig gymmets 10 budord, mästerkocken visar hur du lagar proteinpaj, du får verktygen att maxa de släpande vaderna samt möter både europamästare och nybörjare. Plus forskning, kostråd och mycket mer i utgåvan som finns i butik nu!

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-23 06:00

  • Fettförbrännare: Vad funkar, och vad funkar inte?

    Fettförbrännare: Vad funkar, och vad funkar inte?

    De flesta som styrketränar med syfte att få en snyggare kropp drömmer ofta om den riktigt låga fettprocenten på en kropp med en ansenlig mängd muskelmassa. Men alla vill däremot inte jobba hårt nog för att nå dit. På marknaden finns en djungel av produkter som påstår sig kunna hjälpa dig på traven. Men vad fungerar egentligen? Och är det effekter värda pengarna?

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-22 18:12

  • När fan blir gammal...

    När fan blir gammal...

    När vi åldras, vare sig vi vill eller inte, sker antingen en uppbyggnad av kroppen och dess funktioner eller en upplösning, beroende på om du är i livets tidiga eller senare skede. När vi når mogen ålder förlorar män och kvinnor vanligtvis en del muskelmassa, blir infertila, behöver pacemakers, höftoperationer, rulltrappor, vitamintillskott, blodtrycksmätare och mycket annat som totalsuger. Denna bild av åldrande jag nyss målat upp har nog många när vi tänker framåt. En period i livet man helst flyr ifrån och åldrandet bör på nåt sätt undvikas fram till den oundvikliga dödsdansen.

    Nyheter Robert Stasinski, 2015-07-22 16:00

  • Andreaz Efter träningspannkakor

    Andreaz Efter träningspannkakor

    Den glade lättviktsbyggaren Andreaz spenderar lika mycket tid i köket som på gymmet. Vi besökte honom i hans eget kök för att låta honom dela med sig av ett av sina favoritrecept.

    Nyheter Redaktionen, 2015-07-21 16:07

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat