Camilla Öhman demonstrerar träning i TV4:s privata gym...

Publicerad

Camilla Öhman var med anledning efter sin overallseger i Bodyfitness på Battle of Scandinavia (hennes sista tävling) på besök hos Nyhetsmorgon och demonstrerade träning för Kristin Kaspersen.

Camilla%20%C3%96hman%20tipsar%20om%20%C3%B6vningar%20i%20gymmet

Tips%20om%20tr%C3%A4ningskost%20fr%C3%A5n%20Camilla%20%C3%96hman

På omslaget av BODY 310 (maj 2010): Camilla Öhman & Eddie Jakobsson

Läs mer i Camillas blogg. Camilla profilerats i BODY:

BODY 310, maj 2010: Skönheten & Odjuret! Lär dig av Camilla & Eddie

Camilla Öhman och Eddie Jakobsson är ett klassiskt fitnesspar – men bara till utseendet. Inom alla andra områden går de stick i stäv med schablonbilden av byggare och fitnessfröknar.

BODY 289, augusti 2008: MILLAS MIRAKEL: EM-trean Camilla Öhman berättar hur

Från byggarelit till bodyfitnessdito på bara en kaffekvart. Camilla Öhmans resa är ett riktigt litet mirakel.

On
Off

0 kommentarer

  • En officiell ursäkt

    Då vi fått en del reaktioner på vissa av bilderna i reportaget "Great Brits", publicerat i oktoberutgåvan av BODY, känner jag att det är på sin plats med en officiell ursäkt.

    Nyheter Hannah Runsten, 2014-09-28 21:24

  • Allt började med hantlar, en stol och något gummiband

    Allt började med hantlar, en stol och något gummiband

    Jag var inte många äpplen hög när jag för första gången stod med näsan tryckt mot glasfönstret in till ett av Uppsalas mer centrala gym. Av någon anledning var jag fascinerad av aktiviteten som pågick där inne, och imponerad av de fysiska resultat det hela verkade ge de som befann sig på andra sidan.

    Nyheter Hannah Runsten, 2014-09-22 16:00

  • Guiden till din ultimata träningshöst!

    Guiden till din ultimata träningshöst!

    Oktoberutgåvan av BODY har de bästa styrketräningstipsen, forskning om träning och kost, personporträtt med de som har lyckats, kostråden för mer muskler och mindre fett, skvaller och mycket annat. Nu på tisdag finns den i en butik nära dig.

    Nyheter Redaktionen, 2014-09-21 16:00

  • Träna Nu! CrossFit i butik på tisdag!

    Träna Nu! CrossFit i butik på tisdag!

    För oss som dedikerar vår träning åt CrossFit – ständigt varierande, funktionella rörelser utförda under hög intensitet – är känslor av glädje och rädsla två sidor av samma mynt.

    Nyheter Redaktionen, 2014-09-21 12:00

  • Norway Open är tillbaks till helgen!

    Norway Open är tillbaks till helgen!

    Förutom en stor träningsmässa med inslag av CrossFit, MMA och styrkelyft avgörs också Norges största fitnesstävling. Traditionellt har det varit ett stort svenskt deltagande på Norway Open. I år är det lika stor prispeng i alla klasser, vilket gjort att det är nytt rekord med hela 28 svenska starter!

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-09-15 23:21

  • Uddevallas hårdaste siktar på seger

    Uddevallas hårdaste siktar på seger

    Kallt höstregn botar man med lika delar kallt stål. Det är nu det är som bäst att slinka in på ett ordentligt hardcore-gym och bränna av ett dunderpass!

    Nyheter Linnea Enstedt, 2014-09-12 08:15

  • Kroppsbyggare sökes för plåtning

    Kroppsbyggare sökes för plåtning

    En castingfirma har fått i uppgift att hitta en manlig kroppsbyggare utan tatueringar för studiofotning i Stockholm. Det är en reklamkampanj (banners, webbtv) för ett spelbolag som ska castas. Passar du in eller känner du någon som skulle funka, läs då vidare.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-09-11 10:22

  • BODY TV besöker SM i Karlstad 2014

    BODY TV besöker SM i Karlstad 2014

    Den 6 september 2014 avhölls SM Athletic Fitness, SM för Juniorer och Veteraner samt SM-kval Seniorer på nyrenoverade Karlstad Congress Culture Centre. Häng med Linnea Enstedt bakom kulisserna och se över fem timmar tävlingar från scenen!

    Nyheter Redaktionen, 2014-09-10 00:00

  • Resultat från SM i Karlstad 2014

    I lördags avhölls SM Athletic Fitness, SM för Juniorer och Veteraner samt SM-kval Seniorer i Karlstad. Resultatlistor återfinns nu nedan.

    Nyheter Redaktionen, 2014-09-08 12:10

  • Sänd in bild – bli vår omslagsmodell!

    Sänd in bild – bli vår omslagsmodell!

    Nu har du chansen att hamna på omslaget till Sveriges bästa träningstidning! Var med och tävla om att pryda omslaget till januariutgåvan av BODY. Senast på fredag behöver du sända in ditt bidrag för att delta!

    Nyheter Redaktionen, 2014-09-01 23:53

  • Inför Olympia Weekend 2014

    Inför Olympia Weekend 2014

    I fredags kom ett efterlängtat besked; Bodybuilding.com kommer precis som vanligt att livesända proffstävlingarna under Olympia Weekend utan kostnad. Tiderna för action är sent på natten/tidigt på morgonen svensk tid. För de som inte är nattugglor eller morgonpigga kommer repriser att finnas ganska snart efter att sändningarna är över.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-08-31 19:34

  • Specialavsnitt av Gladiatorerna

    Specialavsnitt av Gladiatorerna

    TV4 sänder 20.00 denna fredag ett extra avsnitt av Gladiatorerna – kändisspecialen. Medeldistanslöparen Malin Ewerlöf Krepp ställs mot proffsboxaren Mikaela Laurén och komikern Mårten Andersson möter den tidigare proffsboxaren Armand Krajnc.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-08-30 23:10

  • Tips: Workshop i styrkelyft i Solna

    Tips: Workshop i styrkelyft i Solna

    Vill du veta hur hur du snabbt blir bättre och starkare på knäböj, bänkpress och marklyft med en bättre teknik? Då är teknikworkshopen Jenny "Kitsune" Adolfsson håller i Solna lördag 20 september en bra start.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-08-30 22:57

  • Vann du Gillette-kit eller hörlurar från JBL?

    Vann du Gillette-kit eller hörlurar från JBL?

    Tävlingarna i septemberutgåvan av BODY gav dels fem deltagare chansen att vinna kit med rakhyvel + gel från Gillette, dels en deltagare bluetooth-hörlurar från JBL. De som drogs som vinnare kommer från Öckerå, Bollebygd och Västerås. Blir det du som får ett paket inom kort?

    Nyheter Redaktionen, 2014-08-26 21:23

  • Se nu till att nominera någon du tycker bör uppmärksammas!

    Se nu till att nominera någon du tycker bör uppmärksammas!

    Priset Guldhjärtat delas varje år ut till personer och företag som arbetar med hjärtat, för att skapa starkare hjärtan, samt en fungerande kropp. Vem vill du se få pris under Galamiddagen i samband med FitnessFestivalen? Du som har en favorit, börja slipa på motiveringen. Den är direkt avgörande!

    Nyheter Redaktionen, 2014-08-25 09:28

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat