MUSKELMAT – kokbok från BODY

Publicerad

Nyhet till alla hungriga – BODY ger ut boken MUSKELMAT på 320 sidor! Den första riktigt tunga kokboken för dig som tränar på gym. Fullspäckad med de allra bästa recepten från BODY! Själva livesläppet sker på Fitnessfestivalen, Göteborg 8–9 december. Välkommen till BODYs monter för träffa författaren och skaffa ditt eget exemplar av boken till mässpris!

Under sommaren och hösten har vi parallellt med tidningsarbetet jobbat hårt med att sammanställa en fullständigt unik kokbok. Vi kallar den MUSKELMAT, och den innehåller 203 garanterat anabola recept.

Mat som gör dig snygg. Och mätt.

I den här boken har vi samlat 203 recept – alla skräddarsydda för att ge dig det du behöver för att må bra, och dessutom få dig att se förbaskat bra ut!

Inga snabbfixar, konstiga extremdieter eller tokigheter. Bara en inspirerande kokbok fylld av lättlagade och näringsberäknade recept – med rena och hälsosamma livsmedel, där proteinet står i fokus.

Det här är en bok för dig som gillar att träna, inte minst på gym. Och för dig som önskar perfekta resultat av din träning, utan att lägga på dig onödigt fett. Men den är också för dig som helt enkelt uppskattar god och näringsriktig mat varje dag, hela dagen.

Som sagt – med den här boken får du mat som gör dig snygg.
Och mätt.

Upphovskvinna till boken är ingen mindre än BODYs redaktionschef och tillika matredaktör Hannah Runsten, som under flera år komponerat, lagat och provsmakat fler muskelbyggande recept än de allra flesta. MUSKELMAT är på totalt 320 sidor med klar best-of-the-best-känsla.

"I MUSKELMAT får du recepten och inspirationen för att laga mat som maxar dina träningsresultat, utan att göra avkall på smak och näringsinnehåll. MUSKELMAT gör dig både snygg och mätt."

Hannah Runsten
Matredaktör på BODY Magazine och författare av MUSKELMAT

Om författaren

Hannah Runsten är Licensierad Personlig Tränare samt matredaktör på BODY Magazine. Hon har genom åren hjälpt idrottare och motionärer med kostråd och upplägg för deras olika behov, samt skrivit nutritionsinriktade artiklar och tagit fram recept som du har kunnat ta del av i BODY Magazine.

Författaren Hannah Runsten på Fitnessfestivalen lördag efter lunch:

Hannah checked in at Svenska Mässan.

Böckerna vi hade med till Fitnessfestivalen sålde slut.. Crazy. Tusen tack alla glada och trevliga som tittat förbi BODYs monter!! Det går fortfarande att köpa MUSKELMAT under resten av festivalhelgen, och då får du den skickad till dig direkt efter mässan.

Lördag 09:30. Köp MUSKELMAT på Fitnessfestivalen! Vi har tagit med 250 exemplar till Göteborg.

Lördag 13.30. De sista exemplaren. Tur att vi har kuponger så att alla som vill ha boken får ett ex.

Mattias från Talangjaktens i BODYs monter på eftermiddagen. Här med det enda blädderexemplaret :-)

On
Off

15 kommentarer

  • Linus Carlén i Cloettas reklamfilm!

    Linus Carlén i Cloettas reklamfilm!

    Humorgruppen De Vet Du fick i uppdrag att göra reklam för Cloettas bar. Inspelningen gjordes på Gumse Gym i Sollentuna, och kroppsbyggaren Linus Carlén (BODYs omslagsmodell i majutgåvan) har en roll :-)

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-21 17:01

  • 15 år. 295 kg. Världsrekord!

    15 år. 295 kg. Världsrekord!

    I ungdomsklassen 105 kg så höjde den femtonårige Ryuki Fujimoto från Japan världsrekordet i bänkpress i alla sina tre lyft, totalt med 42.5 kg under VM-tävlingarna i Sundsvall. Det nya rekordet lyder på 295 kg.

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-21 08:03

  • BODYs tävlingsguide går i mål!

    BODYs tävlingsguide går i mål!

    Serien om hur en tävlingssatsning steg för steg går till avslutas med den viktigaste delen: tävlingsdags och återhämtning. Detta plus styrketräningstips, recept, forskning, kostråd, skvaller och mycket mer i juniutgåvan – i butik nu!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-21 05:00

  • Do you even beach 2015?

    Do you even beach 2015?

    När sommaren nu är precis runt hörnet är det dags för många att sammanfatta årets satsning. För alla som tävlar i byggning och fitness har vårens stora tävlingar precis gått av stapeln och tillsammans med coacher och team kan man nu sitta ner och analysera resultat och scenbilder. Kanske väntar en tids välbehövlig vila.

    Nyheter Robert Stasinski, 2015-05-20 16:00

  • Träningsläger med proffs i USA!

    Träningsläger med proffs i USA!

    Det finns träningsläger, och så finns det träningsläger. På ...destination i Dallas, Texas får ett litet gäng lära sig av proffs och elitprofiler under en intensiv vecka i slutet av sommaren!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-20 13:31

  • Ròdika krönte EM-resan med guld!

    Ròdika krönte EM-resan med guld!

    Ròdika Bodrug satte på söndagen pricken över i:et för Sveriges landslag genom att knipa guldet i galet tuffa Bikini Fitness -163 cm (39 deltagare!). På torsdag är nya BODY ute – med Ròdika på omslaget!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-18 19:10

  • Få dina bilder publicerade i BODY!

    Få dina bilder publicerade i BODY!

    Vi tar gärna emot dina bilder till "Månadens fysik på gatan". Maila in bilder du är nöjd med + info om dig – sedan så publicerar vi läsarbidrag regelbundet i BODYs skvalleravdelning Presspytt!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-18 17:23

  • Frida Sjöström kammade hem guld!

    Frida Sjöström kammade hem guld!

    Frida Sjöström såg till att Sveriges EM-söndag gick i fortsatt gyllene tecken, genom seger i Bikini Fitness veteranklass 35–44 år! Lär av hennes råd för hur man passar in en tävlingssatsning i en stressig vardag!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-17 19:42

  • Dubbla EM-guld till Jones Ahmad!

    Dubbla EM-guld till Jones Ahmad!

    De svenska EM-framgångerna fortsätter genom talangen Jones Ahmad – guld bärgades i både Men’s Physique Juniorer +175 cm och Seniorer -178 cm! Här berättar han mer om sin axelträning!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-17 13:51

  • Marina dubbel silvermedaljös på EM!

    Marina dubbel silvermedaljös på EM!

    Marina Chamoun tog under lördagen hem både silver i Bodyfitness 35–44 år och i seniorer +168 cm! En toppfysik som är omöjlig att missa, vare sig hon står på scen eller på sitt nystartade gym i Tranås!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-16 20:14

  • Svensson demonstrerar bänkpress

    Svensson demonstrerar bänkpress

    Fredrik Svensson och Josephine Werngren visade programledaren Jenny Strömstedt på TV4:s Nyhetsmorgon hur godkända tävlingslyft i bänkpress genomförs. VM i Bänkpress avgörs nästa vecka i Sundsvall!

    Nyheter Magnus Branzén, 2015-05-16 16:21

  • Patrick Monga gräver guld!

    Patrick Monga gräver guld!

    Fredagens EM-trupp fortsätter leverera – Patrick Monga tog hem guldet i Bodybuilding -100 kg! Här får du hans recept på en smarrig och proteinboostad omelett!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 19:53

  • Fotiadis overallsegrare på CBB-EM!

    Fotiadis overallsegrare på CBB-EM!

    Andreas Fotiadis besegrade under torsdagen många meriterade tävlande genom en EM-seger i -180 cm – samt overalltitel i Classic Bodybuilding! Låt honom visa dig hur du bygger en bred rygg med övningen chins!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 05:34

  • Silver till Calle på Junior-EM CBB!

    Silver till Calle på Junior-EM CBB!

    Calle Bolund visade under torsdagen att sjätteplatsen på VM-finalen 2014 inte var en fluga, då han tog ett silver på junior-EM i Spanien!

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-15 04:05

  • EM-guld i CBB till Bicepsmannen!

    EM-guld i CBB till Bicepsmannen!

    Peter "Bicepsmannen" Ljunggren tog under torsdagen hem Sveriges första guld under EM 2015 då han vann Classic Bodybuilding +50 år! Häng med när Peter förklarar hur han skaffade sig ett par av landets saftigaste – och starkaste – klubbor...

    Nyheter Redaktionen, 2015-05-14 20:51

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat