3. Ragga and never give up

Att träffa någon på gymmet behöver inte vara fel – snarare tvärtom. Ni delar uppenbarligen träningsintresset och ser dessutom vad ni får rent fysiskt. Men ska du flörta på gymmet gäller det ha att ha lite känsla och tajming. 

Att erbjuda sig hjälpa till med att lyfta av vikter är en trevlig klassiker som dessutom känns tämligen oskyldig.
Att däremot stå och stirra, ge komplimanger i stil med "f-n vad snygg du är" eller helt ohämmat bjuda ut någon på middag under pågående set i knäböj brukar vara mindre uppskattat. 

Märker du därför att dina närmanden inte verkar väcka intresse och att åtrån inte är ömsesidig gör du nog bäst i att förflytta ditt fokus till vikterna igen.

On
Off

1 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av BODYs besökare

Body diskuterar: Går alkohol och träning ihop eller inte?

1 kommentar

Sinaen: Lätt sagt men ni sa tidigare att man har olika tolerans, Jag skulle säga att redan vid så små mängder som 2-4 cl starksprit (om man räknar ut innehållet från de man dricker) blir man lidande i...

Twitter

Forum

Facebook

Artikelkommentarer


Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

  • De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 401, december 2017

  • BODY Mat, Nummer 1

  • BODY 400, november 2017

  • BODY 399, oktober 2017

  • BODY 398, september 2017

  • BODY 397, augusti 2017

  • BODY 396, juli 2017