Behöver hjälp att sätta upp schema!

Home Forums Allmänt om gymträning Behöver hjälp att sätta upp schema!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #99275
    #1070431

    Hej alla goa Body-medlemmar!

    Har precis köpt gymkort och har inte en susning om hur jag skall träna för bästa resultat.
    Info: Ålder: 17,5
    Längd: 180
    Vikt: 61kg

    Som ni ser väger jag väldigt lite för min längd och jag hade tänkt att ändra det.
    Jag vill börja med att säga att jag har väldigt svårt att gå upp i vikt, även ifall många påstår sig ha det garanterar jag att jag inte kan bli tjock.

    Jag hade tänkt att träna 4 gånger i veckan till att börja med. Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag.

    Jag undrar från det att jag går in på gymmet till det att jag går där ifrån vad det är jag skall fokusera på. Höga eller låga reps? Hur mkt vikt? Hur många övningar per muskelgrupp? Vilka muskelgrupper vilken dag? och framför allt, VILKA övningar som ger resultat.

    Jag behöver också tips på enkla mål, fika mål, mat du kan ha med dig som innehåller mycket kalorier så att jag kan sikta på att äta åtminstone 3000kcal per dag för att öka min vikt.

    Är tacksam för alla svar och hoppas att någon av er har tid att svara på detta inlägg då jag är väldigt trött på att väga så lite.

    Mvh Filip

    #1070455

    Finns massa trådar om träningsprogram.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.