Bli PT i sitt garagegym?

Home Forums Allmänt om gymträning Bli PT i sitt garagegym?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #108701
    #1084877

    Hemmapulare inom tatueringskonsten har man ju hört talas om, men inom PT? Jag har byggt upp ett eget jävligt funktionellt gym (kostade skjortan) där jag kör på hög seriös nivå även fast jag också har kvar medlemskap på en gymkedja. Jobbet är nära, dagiset är nära…livet är chill. Men jag har börjat gå i tankarna att man borde börja kunna casha in lite nu också från tränandet och inte bara låta det vara ett svart hål för ekonomin. Har ett bra jobb, men helgerna lediga.

    Om jag skulle gå igenom en 40/60k utbildning under en sommar, hur värt skulle det egentligen vara om man tänker på om man i alla fall efter ett år skulle ha gått plus minus noll? Jag tänker alltså inte byta bana i livet (antagligen) utan bara ha det som ett extraknäck med att sikta på kanske en 2-5 kunder i veckan. Är lärare så har löst schema under veckodagarna också så det passar bra. Omöjligt uppdrag och bortkastade pengar förutom på att förstärka mitt eget ego? Hur många skulle vilja köra (vitt) till en person för att i personens garage köra med en PT, egentligen? Men kom ihåg att ribban ligger rätt lågt. Jag vill ju bara ha det här vid sidan om, inte som huvudknäck…

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.