Bra träningsband, eller träning på resande fot

Home Forums Allmänt om gymträning Bra träningsband, eller träning på resande fot

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107976
    #1084196

    Hej jag söker efter bra träningsband som man kan ha med på resande fot, tillexempel när man är ute med båten, vissa band jag testat är för ryckiga när dom blir tunga, har ni något bra tips på något bra så dela gärna med er,

    eller om ni har tips på träning som är tung som man kan göra när man inte kan komma till ett gym

    #1084273

    Jag känner att träningen aldrig blir riktigt optimal på resande fot och oftast har jag inte mycket tillbehör med mig heller.
    Det slutar oftast med att jag tränar med min egna kroppsvikt, där både konditionen och musklerna får jobba stenhårt. Det blir ju inte som att lyfta skrot direkt, men det blir ändå ett bra och annorlunda pass vilket jag tycker är positivt. Alltid bra med variation och du kommer kanske till och med märka att du tränar muskler du vanligtvis ”glömmer” i skrotlyften!

    #1084337

    Nya numret av body har ju en guide om hur man tränar på resande fot eller utan gym. Kanske investera i den tidningen? :)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.