Curls mot Cancer, en träningsutmaning för insamlandet till barncancerfonden.

Home Forums Allmänt om gymträning Curls mot Cancer, en träningsutmaning för insamlandet till barncancerfonden.

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #108264
    #1084583

    Som rubriken lyder är detta en utmaning gjord av mig, en relativt nybliven frälst som älskar träning och främst styrketräning. Började träna ordentligt för dryga 4 månader sen och har sen dess växt in mer och mer i tränandet. Utmanar mig varje dag och en dag kom jag på iden att jag skulle försöka göra någon sorts fysisk aktivitet varje dag i ett helt år. Detta kan innebära, ett gympass, löpning, promenad, fotboll med grabbarna eller lite rörligthetsträning hemma. You name it.

    Det RIKTIGT intressanta och motiverande för mig är dock att hjälpa andra, Därför beslutade jag mig för att för varje dag som jag lyckas köra ska jag skänka tio kronor till barncancerfonden. Utöver det har jag bestämt att folk ska kunna utmana mig på olika träningsutmaningar så gör jag dem så gott det går efter förmåga gentemot att personen skänker en slant de med till barncancerfonden. Sagt och gjort och insamlingskontot Curls mot cancer skapades. Länk hittar ni här nedan.

    [https://www.barncancerfonden.se/1309414460/#]

    Mitt mål är att på ett år samla in 6000 kr. I skrivande stund har jag samlat in 2 530 kr och är på dag 21 i min utmaning. Främsta slanten kommer jag bidra med men vill givetvis att detta ska få spridning så fler likasinnade träningsintresserade kan bidra om de kan eller vill.

    Kommer uppdatera hur det går via min instagram @henrikbradley . Dock gör jag mitt bästa med att få spridning med detta och insåg att mina 160 följare inte ger jätteräckvidd på internetet så tänkte skriva en rad här.

    Om inte annat så var det ju ett tappert försök att få fler att få upp ögonen för en god sak!!

    MVH
    Henrik

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.