dåliga resultat på brösten ,Hjälp!

Home Forums Allmänt om gymträning dåliga resultat på brösten ,Hjälp!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #106299
    #1082728

    Tjena som rubriken lyder är jag verkligen inte nöjd med resultaten på brösten. Kör 4×10 mkt och gjort det mkt också, vill ha alla tips jag kan få!Hur ska ja få dem att växa! kör dem canliga övningar hantellpres ,flyers,bänk ,cable !

    #1082875

    Hej matte15! Hur tränar du i övrigt?

    För att få en riktigt bra fysik så räcker det inte med att du endast riktar in dig på en muskelgrupp.

    1. Hur många gånger tränar du i veckan?

    2. Hur många gånger tränar du bröst i veckan?

    3. Ökar du vikten på hantlarna, bänkpressen etc efter varje träningspass?

    4. Kör du fribänk eller på maskin?

    5. Hur mycket väger du och hur gammal är du?

    Jag har nog några bra tips till dig ska du se om jag bara får svar på dessa frågor :)

    Mvh,
    GetRipped.se

    #1082944

    Tja. Min bröstutveckling har också varit dålig i flera års tid. Jag har fokuserat på övningar som sägs ska bygga bra med bröst utan att ha i åtanke att min kropp är helt unik. Flyes och liknande har knappt fått något kontakt med brösten hur jag än gjort, TILLS..

    Tills jag började med flyes nerifrån (botteninställning på kabelmaksinen) med pronerat grepp. Här kan jag verkligen trycka ut bröstet något galet och kan koppla ifrån mina förövrigt dominerande axlar. Jag för armarna framåt samtidigt som jag försöker föra ihop händerna och jag känner total kontakt i brösten.

    Jag har tidigare vägrat köra denna övning då den innan har känts ologisk iochmed rörelsen, men mitt bröst har verkligen poppat upp bara på 5 månader.

    #1082959

    Hej Intensities!

    Är det du på din profilbild? Ser ut som att du har lyckats få bra pump i musklerna i alla fall!

    Vad är ditt mål med din träning om jag får fråga? :)

    Mvh,
    [http://getripped.se GetRipped.se]

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.