Hjälp med att få till ett bra schema med mina förutsättningar?

Home Forums Allmänt om gymträning Hjälp med att få till ett bra schema med mina förutsättningar?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107809
    #1084086

    Ska väl börja med att säga att jag är ganska ny med styrketräning men har alltid haft jobb som är tunga så är väl ganska stark och så ändå och fått en del träning därifrån.
    Men nu känner jag att jag vill börja träna och bygga på mig lite mer muskler, kan tyvärr inte komma till något gym som det är nu och därför denna frågan här. Hoppas att någon vill hjälpa en nybörjare komma igång och kan hjälpa till med lite tips :-)

    Jag har endast tillgång till en ställbar bänk och hantlar med vikter upp till 36kg per styck just nu. Tänkte väl kanske komplettera med en skivstång också?

    Kan man få till något vettigt schema med dom sakerna för att få en bra träning för hela kroppen?

    Jag är 187cm, 82kg, överarm 36,5cm, underarm 30,5cm. Inte så mycket fett på kroppen.

    #1084315

    Ingen som kan komma med något bra schema eller tips?

    #1084329

    Nyaste body-tidningen har faktiskt ett ”gör det själv-hemma” schema som kanske skulle passa dig?

    Men visst finns det mycket man kan göra med enbart hantlar. Jag skulle däremot rekommendera dig att googla ordentligt för att träna hemma kan vara förknippat med olycksrisk om man är otränad, osäker och oerfaren.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.