Inbjudan SKKF’s Instruktörsutbildning Steg 1 28 -29 Maj på X-Act Gym i Löddeköpinge

Home Forums Allmänt om gymträning Inbjudan SKKF’s Instruktörsutbildning Steg 1 28 -29 Maj på X-Act Gym i Löddeköpinge

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #60087
    #371411

    Inbjudan SKKF’s Instruktörsutbildning Steg 1 28 -29 Maj på X-Act Gym i Löddeköpinge

    Kursen är auktoriserad av Svenska Kroppskulturförbundet!

    Kursen omfattar Rörelseaparatens anatomi (omfattande), övnings- och rörelselära (omfattande), programuppläggning och träningslära (grundläggande), grundläggande instruktörkunskap, hjärt/Lungräddning med handhavande av defibrillator mm.

    Kursen vänder sig främst till dem som vill skaffa sig grundläggande instruktörskunskaper såväl teoretiska som praktiska.
    Den är även mycket nyttig för den som vill utveckla sin egen träning samt förståelse för övningsutförande mm.

    Observera att detta är en mkt omfattande intensivkurs!

    PRIS: 2700 kr/person (500 kr går till SKKF). Kursmaterial och numrerat kursintyg/diplom samt fika ingår

    PM:a mig för mer info.

    #371412

    Bump…:)

    #371413

    Yes!!! Åh måste försöka ordna praktiskt så jag kan komma!!

    #371414

    Låter väldigt intressant! när är sista anmälningsdag?

    #371415

    Läs lite mer om denna (och en annan utbildning i Karlstad) på BODY.se-artikeln: [https://www.body.se/artiklar/nyheter/20110418/instruktorsutbildning-i-sommar]

    #371416
    StrongmanBlomster wrote:
    Låter väldigt intressant! när är sista anmälningsdag?

    Sista anmälningsdagen är 25 maj.

    #371417

    Bump…:)

    #371418

    ånyo en bump:)

    #371419

    Kommer ihåg för ett tag sen då du hade liknande kurs i Varberg. Då kunde jag inte komma dit eftersom jag bodde 30 mil ifrån. Jag ska inom kort flytta till Varberg, kommer du ha kursen där någon gång sen? Löddeköpinge hittar jag knappt till, vet bara att det ligger kring Lund

    #371420
    Rob Johnsson wrote:
    Kommer ihåg för ett tag sen då du hade liknande kurs i Varberg. Då kunde jag inte komma dit eftersom jag bodde 30 mil ifrån. Jag ska inom kort flytta till Varberg, kommer du ha kursen där någon gång sen? Löddeköpinge hittar jag knappt till, vet bara att det ligger kring Lund

    Det är inte aktuellt i Varberg för tillfället. Löddeköpinge ligger precis vid motorvägen en liten bit innan du skall svänga av till Lund. Du Kan omöjligt missa det.:)

    #371421

    Sista anmälningsdagen på onsdag 25/5!:)

    #371422

    …Och nu väntar jag på info om steg 1,5 i augusti, tack! :)

    #371423
    LindaNygren wrote:
    …Och nu väntar jag på info om steg 1,5 i augusti, tack! :)

    Den kommer snart…;):)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.