Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2009-08-31
Inlägg 30

Hej, jag såg någon som frågade om "the body transformation guide" i en tråd men han fick inget svar. Så jag testade söka lite men hittade inget intressant. Jag är ny i ämnet men vill ge allt, jag har sökt runt lite men hittade inget som verkar passa mig. Men då kommer nya numret av Body och jag läste 3 periodsystemet som såg intressant ut, men så såg jag "the body transformation guide" av Joachim Bartoll som verkar vara mer anpassad för min situation då jag inte vet nått om kost. Är det någon som testat denna och vet om de är en vettig inkörsport för kost och träning om man börjar som oerfaren och lite lätt mullig ?

Har ni några andra synpunkter på detta ? Jag är dålig på sökfunktionen så jag hoppas att jag inte gör dubbel tråd nu.

Reguards / Magg0t

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 626

Exakt hur erfaren man behöver vara för att kunna följa träningsupplägget kan jag inte svara på på rak arm, men författaren ifråga, samt personer som prövat/utvärderat, diskuterar boken på författarens forum: http://forum.bartoll.se/

Jag tränade efter programmet i boken inför Luciapokalen 2009. http://talangjakten2009.se/tjforum/viewforum.php?f=11

ralle12
Titel
Registrerad 2010-03-21
Inlägg 1 035

Funderar även själ och att köra den här, vet ej om jag orkar följat bara.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 6 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 357, april 2014

• BODY 356, mars 2014

• BODY 355, februari 2014