Tjena alla schwarzeneggers skulle behöva hjälp med ett Träningsschema/kostschema
Bakgrundsfakta:
Som sagt i rubriken är jag 15 år väger cirka 77kg och är cirka 183 cm lång.
Mitt mål med träningen är såklart att öka muskelmassa och minska i fettmängd men har inte något synligt fett så det är inte det jag vill lägga fokus på. Som sagt är jag inte tillräckligt gammal eller rik för att äta köpmat varje dag utan det är skollunchen som gäller men mellanmål middag&frukost kan jag laga själv.

kosttillskott som protein pulver kan jag köpa men som sagt jobbar jag inte så har inte råd att äta hur mycket som helst.

har tillgång till gym men inte något för avancerat utan mest hantlar men bänkpress och andra "vanliga" maskiner finns.
Just nu tränar jag cirka 5 gånger i veckan men har inget fast träningsschema utan kör mest det jag får lust med.
Så det jag frågar om alltså är ett träningsschema för hela kroppen för att bygga muskler med reps och föreslagna vikter, och ett kostschema för mig som främst har tillgång till skollunch med grönsaksbord. Även kosttillskott ni tycker är behövliga för mig att inta, kan träna alla dagar i veckan men skippar helst lördagar.
Stor fråga men ska jämföra det ni föreslår med det träningsschemat jag redan gjort.
/Adam