Varför ska jag behöva känna mig dum, ja något av en outsiders bara för att jag gillar att träna hårt?

Home Forums Allmänt om gymträning Varför ska jag behöva känna mig dum, ja något av en outsiders bara för att jag gillar att träna hårt?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #106340
    #1082760

    Konstigt egentligen, det verkar idag vara betydligt mer godtagbart att ge allt och lite till när det t ex gäller olika former av gympapass ex cross fit och liknande än att ge allt då man tränar med vikter på ett gym idag t ex bodybuilding. Det intrycket har i alla fall jag fått allt mer de sista åren i från gymmen ifrån den staden där jag tränar. Och det tycker jag inte för att gymmen nu förtiden mera besöks av en annan kategori människor. Nej jag tycker man generellt är betydligt räddare att ta i så att man blir riktigt varm och svettig i träningskläderna när man idag tränar på själva gymmet ibland de fria vikterna. En tjej (kvinna) som tar i så man verkligen ser att hon tränar, är i mina ögon ibland det sexigaste och vackraste som finns. Och det spelar då ingen som helst roll hur van hon då är vid träningen.

    Nej jag tycker att man mer tänker på att det ska lätt ut när man tränar än att man faktiskt tränar. Ja det tycks som om man idag mer bryr sig om att det ska se anständigt ut än att ens tränar? Vad är det för fel att träna så man blir varm och svettig då man även kör för sig själv i gymmet? Vad tog gymmets rytande lejon vägen? Är det på något sätt fel idag att ta i dvs. försöka flytta sina egna barriärer då man tränar för sig själv på gymmet själv eller med en kompis? Har så många så dålig självdisciplin idag så att det månde är därför cross fit och liknande har blivit så populärt idag. För när man kommer där ifrån så verkar det minsann vara mer tillåtet att vara varm i kläderna. Måste man ha en påhejande ledare över sig? Vad är det som är fel att ta i så man blir svett och trött med gymmets vikter?

    #1082843
    Periskopet wrote:
    Vad är det som är fel att ta i så man blir svett och trött med gymmets vikter?

    Vet inte vad du tränar på för gym, men där jag tränar finns både soft tränarna och hardcore tränarna och mitt emellan tränarna. Själv blir jag totalt slut och dyngsvettig när jag är klar med passet.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.