Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Hugo Svensson
Titel
Registrerad 2012-04-30
Inlägg 84

Hej, Kul att du känner dig i bra form ändå. Du skriver i inlägget om kolhydrater innan och efter träning, vad är det du stoppar i dig då? Jag själv vill gärna ha lite extra energi innan passet och ge min kropp extra hjälp att lägga på mig efter.Tackar för en bra blogg :)

//Hugo Svensson - Talangjakten 2012

Mattias Hellqvist

Hej Younes,
Vilka aminosyror är det som du använder, har tänkt under längre tid att gå över på mer av det också istället för en massa proteindrinkar.

Tack för inspirationen!

Mvh

Mattias

Stefan

Kommer vara dig evigt tacksam för den hjälp du gav mig inför LP. Lärde mig massor av dig och du är verkligen bäst på det du gör!! Raka linjer och inga frågetecken.. Dina klienter kan skatta sig lycklig!!
Må väl, ser fram emot din första tävlings fight

Stefan

Titel
Registrerad 2011-05-05
Inlägg 55

Sorry grabbar för sent svar. Men här kommer de:

Hugo: Det bästa att ta innan eller efter är vitargo. Jag blandar Amino med kolhydrater direkt i drinken. Men du kan använda en annan typ av kolhydrater om du vill. Du behöver inte ha det värsta dvs Vitargo. Det är lite för dyrt om jag ska vara ärlig. Lycka till på talangjakten! Ska inte rekommendera för mycket Carina och Alex kanske blir arga på mig då ;)

Mattias: Jag kör väldigt mycket BCAA! tur att Ultimare har 8 olika smaker!!! på kvällarna innan läggdags tar jag Ultimate tabletter Amino Bolic. Kul att läsa att jag inspirerar!!! Lycka till Mattias!

Stefan: tack för dina ord!!!

Kör hårt nu killar!

Gäst
Gäst
  • Signatur: Av
  • Smileys: På
  • EosCode: På
  • Länkar: På

Registrerar du dig och loggar in behöver du inte ange Captchan ovan när du skriver en kommentar.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Alla kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 12 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden