Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Martin

Tjena, Y!
Nu kanske detta inte har något att göra med det du precis laddade upp, men tänkte att jag skulle fråga dig ändå, då du är en av dom få jag ser upp till ;)

Det är så att jag började träna och sen skulle jag ha en PWO. Jag testade lite olika och Massacra Ep.2 är den som funkar bäst ensam, men sen la jag till NaNoproxil och det blev bättre. Sen la jag till Jack3d för att det var så hypat och guess what! Det jag upplever när jag tar dom tre (1 påse Massacra Ep.2, 2 skopor NaNoproxil och 2 skopor Jack3d) i samma shaker som PWO så känner jag mig sjukt bra på alla sätt och visa. Tror inte att det går att känna sig bättre, om jag ska vara ärlig + prestera grymt på gymmet varje gång (och nej, jag har testat mig fram och det är inte placebo).
Min fråga är då denna; Hur dåligt är det då för min lever och möjligtvis andra organ om jag fortsätter med detta?

Jag tar det endast var tredje dag som det är just nu, men vågar inte ta det mera då det är en sjukhelsikes massa saker på en gång.

Tack för svar :)

Martin

Värt att tillägga är väl kanske att jag är 196cm lång och väger 130kg. Kolla Brock Lesnar ;)

Ahmed

Hej mr symmetric:) Jag tänkte fråga jag har tränat i ett år nu och fått en massa bristningar i bröst o armar ... Va skulle du föredra för behandlingar som hjälper ? Eller kommer det gå bort ?
Mvh Ahmed

Titel
Registrerad 2011-05-05
Inlägg 55

Hej Martin! tack för dina ord!
först innan jag svarar dig så vill jag veta om du har kört jackt 3d separat?
sen är det inget farligt mot levern.

Titel
Registrerad 2011-05-05
Inlägg 55

Hej Ahmed,

Bristningar är nåt som vissa får lättare än andra. Detta förekommer oftast om man växer för fort. Har du fått de så är det svårt att få bort. Kan gå över med tiden om du ligger på samma vikt en längre tid. Annars är det behandling som gäller.
hur har du fått de?

Titel
Registrerad 2011-05-05
Inlägg 55

Hej Ahmed,

Bristningar är nåt som vissa får lättare än andra. Detta förekommer oftast om man växer för fort. Har du fått de så är det svårt att få bort. Kan gå över med tiden om du ligger på samma vikt en längre tid. Annars är det behandling som gäller.
hur har du fått de?

Ahmed

Jag har troligtvis kört hårt, Gick upp från 60 kg till 90 på ett år( byggde grymt bra ) och det är ju lite synd den förstår formerna vid vissa ställen.. Hade nämligen funderat på alströmertrofen om någon år

Younes

Man ska aldrig växa för fort!! Det är inte 30 kilo muskler du har byggt på ett år. Det är omöjligt! Din hud hängde inte med och då fick du bristningar...

Martin

Jag har kört Jack3d separat och kände i princip ingenting. Jag tänkte: "Äsch, då kan jag lika gärna chansa och blanda i den i den existerande combon jag redan kör, eftersom burken annars kommer stå och samla damm".
Vad bra att det inte är någon fara då :)
Tack för hjälpen!

oscar j

Ser ut som kroppstrumpan täcker en riktigt najs form! Vill egentligen bara tacka för all inspiration och engagemang. Lycka till!

sophy gao

KUMA SHAPE combines four technologies:Bi-polar Radio
Frequecy , Negative Pressure, Infared and Automatical Roller.
① The conbination of the infrared and the conducted RF energies
increase the oxygen intracellular diffusion by heating the skin.
② Vacuum and specially designed automatical rollers manipulate
and smooth out the skin to facilitate safe and efficient energy
delivery.
Application:
Cellulite removal
Body shaping
Skin-tightening
wrinkle removal

Specification:
RF Power: ≤ 50W
Infrared power: ≤20W
Spectrum range: 700 â€" 2500 nm
Vacuum: 0-0.07MPa 0-50Hg(Pulsed or continuous)
Spot size: Body 80 mm x 40 mm, Face, 5mm x 22 mm
Weight: 30 kg.
Demonsion [w * d *h]: 680*600*1100mm
Power requirement: 230 VAC; 50/60 Hz; Single phase

Pls don't hesitate to contact Miss sophy:sincoheren.sophy@gmail.com

sincoheren-sophy

We are china\'s leading manufacturer of beauty equipment (IPL, LASER, RF, LED...). if you are looking for reliable and affordable equipment, please feel free to contact us for more info.

Sophy Gao
Mobile:0086 15210803188
Msn: sophy52218@hotmail.com
Email: sincoheren.sophy@gmail.com; sophy@sincoheren.com
Website:http://www.sincoheren.cc http://sincoherenbj.jimdo.com
B-1104,Sinotrans plaza,43# Xizhimenbei Dajie, Haidian District,100044 Beijing, China

Gäst
Gäst
  • Signatur: Av
  • Smileys: På
  • EosCode: På
  • Länkar: På
Nedanstående fråga hjälper oss att hålla spam borta från sidan.

Vad blir noll plus fyra? Skriv svaret i siffror:

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Alla kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 9 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden