Profilborttagning

Home Forums BODY Foruminformation Profilborttagning

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #53828
    #134906

    Har sett en del som önskar ta bort sin profil men tyvärr den funktionen är inte möjlig på detta forum. Sen har det varit folk som är innaktiva eller bannade sedan ett bra tag. Varför tas inte dessa bort? Det då har skrivit och vad de heter kunde ju ha stått kvar i trådarna. Eller?

    #134907

    Funktionen är inte påslagen för enskilda användare utan behöver göras av administrator (läs av mig).

    Uppstädningsaktionen som uppstår när folk som har gjort många inlägg vill bli borttagna är omfattande. Oftast innebär det då att andra användares poster som citerat den som vill bli borttagen också skulle behövas bli borttagna.

    Vad är problemet med att vad som skrivits av profiler som inte för närvarande är aktiva finns kvar på forumet?

    Tas ”Nisse Nilsson” bort utan att även ta bort dennes inlägg så kommer alla inläggen att stå som gjorda av ”Borttagen användare”.

    #134908

    Tror det har blivit lite missuppfattning här. För mig är det inga problem att profilerna står kvar. Några man känner har velat ta bort sin profil men fått till svars att det inte går mer än att skriva tex Banned. Har sett på andra forum att profilen tagits bort och användarens inlägg och endast namn stått kvar men inte profilen. Därför undrade jag bara. Tack för svaret Magnus.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.