Redigera inlägg

Home Forums BODY Foruminformation Redigera inlägg

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #49944
    #120237

    Hej hej!

    Ville redigera mitt inlägg igår men har inte hittat hur, står att jag får redigera inlägg men Ändra knappen finns inte på mina inlägg.

    Någon som vet hur jag kan redigera mina inlägg? eller varför Ändra knappen inte finns där?

    EDIT:

    Här kommer knappen fram men i min träningsjournal och allmänt om gym sektionen får jag inte den:S

    #120238

    Antagligen ligger det en tidsbegränsning på hur lång tid man har på sig att redigera inlägget.

    #120239

    Men jag försökte redigera inlägget 10 min efter? Vet du hur lång tidsbegränsning eller kan admin hjälpa mig kanske?

    #120240
    Aron wrote:
    Antagligen ligger det en tidsbegränsning på hur lång tid man har på sig att redigera inlägget.

    Yes it does…

    FireAs wrote:
    Men jag försökte redigera inlägget 10 min efter? Vet du hur lång tidsbegränsning eller kan admin hjälpa mig kanske?

    …and yes I do.

    Forumets mjukvara ska ha just 10 minuter som standard, om jag inte minns de dödliga dagarna helt fel. Du har typ 2 minuter på dig att ändra saker utan att det syns – sen efter det upp till 10 minuter så står det ”det här inlägget har editerats av” och whatever.

    Så du missade det nog precis. Annars har du en knapp där det står ”ändra” precis bredvid ”citera”.

    Men vad är det du vill ha kirrat? Länka inlägget och instruera vad jag ska göra, så skjuter jag åt dig.

    #120241
    Marcus Syvertsen wrote:
    Yes it does…

    …and yes I do.

    Forumets mjukvara ska ha just 10 minuter som standard, om jag inte minns de dödliga dagarna helt fel. Du har typ 2 minuter på dig att ändra saker utan att det syns – sen efter det upp till 10 minuter så står det ”det här inlägget har editerats av” och whatever.

    Så du missade det nog precis. Annars har du en knapp där det står ”ändra” precis bredvid ”citera”.

    Men vad är det du vill ha kirrat? Länka inlägget och instruera vad jag ska göra, så skjuter jag åt dig.

    Tack för svar : PMat:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.