Vilket team ska man välja?

Home Forums BODY Foruminformation Vilket team ska man välja?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #104632
    #1080719

    Jag väljer att vara anonym för jag är rädd att någon i mitt nuvarande team ska se detta.

    Jag är just nu med i ett mindre team. Jag har vart det i ett år och måste säga att jag tycker det verkar lite si sådär. Enda ”förmånen” man får är en liten rabatt på produkterna från deras butik. Vi har inte haft en enda team träff och inte heller så mycket stöttning när jag tävlade känner jag. Jag vet inte vad man bör kolla efter när man söker ett team men eftersom att jag märkt att det blir mycket utgifter med kosttilsskott och kläder så hade ju viss sponsring uppskattats ibland haha.
    Jag har även vänner som är med i andra team där de anordnar team träffar och övar posering tillsammans osv. Där de även har kontakt då och då med sina medlemmar och får dem att känna sig med i gemenskapen vilket jag inte känner just nu.

    Jag ska inte tävla förrän 2015 planerar och vad jag förstått så är det ingen idé att gå med i ett team förrän samma år som man ska tävla(?).. Men jag suger på karamellen! Dock undrar jag vilka team man kan kolla efter, spec om man bor i göteborg?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.