Månadens curl girl i Body…. Skandal??

Home Forums BODY Magazine Månadens curl girl i Body…. Skandal??

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #57299
    #290010

    Måste få säga att bilden på Josefin Pettersson i månadens body är fan en av dom äckligaste bilder jag sett.. Hur den kom med i tidningen kan man ju fråga sig.. Håret växer ju fan ur arslet på henne. Hört från flera som har fått tidningen och dom flesta undrar om ni va dyngraka när ni bestämmde er för den bilden… Orginalbilden är ju annars jävligt bra, tråkigt att ni sabba den helt.. Blir svårt att inte tänka på bilden så fort man ser henne eller hör hennes namn nu…

    #290011

    Bild :pop:

    #290012
    BC-MAN wrote:
    Bild :pop:

    Finns väl i tidningen får man anta, så köp den. ;)

    #290013

    Bläddra igenom blaskan i butiken lite snabbt (fult att tjuvläsa jag vet, brukar prenumera) och till min besvikelse såg jag inget hårigt arsle och ingen curlgirl överhuvudtaget faktiskt.

    #290014

    Hon är i början som alltid..

    #290015

    Danne jag vet inte vad du menar med håret för hon har långbyxor på sig.

    Kanske bilden var inte det bästa men hon har en fin fysik. Smaken är som baken men hon är definitivt inte ful.

    #290016

    Då kan jag säga att tidningen i butik kanske har det.. Men tidningen som jag fick hem i lådan, där har hon inga kläder alls.. Utan hår som (täcker röv m.m.)

    #290017

    Intressant, hoppas det finns nån prenumerant som kan ta kort och lägga ut bilden då jag inte har data..

    #290018
    Danne N wrote:
    Då kan jag säga att tidningen i butik kanske har det.. Men tidningen som jag fick hem i lådan, där har hon inga kläder alls.. Utan hår som (täcker röv m.m.)

    Man har photoshopat dit hår istället för ett par tajts som täcker (skorna är också av ”hår” om du tittat så lågt).

    Jag förstår inte problemet faktiskt.

    #290019

    Är det sant, har dom photoshopat dit hår? Trodde jag aldrig… Om man tycker att det är ett problem när det ser ut som håret växer ur arslet är ju högst inviduellt.. Jag med flera tycker bilden är äcklig iaf..

    #290020
    Danne N wrote:
    Är det sant, har dom photoshopat dit hår? Trodde jag aldrig… Om man tycker att det är ett problem när det ser ut som håret växer ur arslet är ju högst inviduellt.. Jag med flera tycker bilden är äcklig iaf..

    Ok, trist ju.

    #290021

    Det tycker jag med då orginal bilden är bra.. Men som sagt, finns säkert många som tycker den är bra.. Kan ju bara tala för mig själv och dom jag pratat med.

    #290022

    hej allihopa!

    Jag har ett fråga hur kan man hitta sponser,personlig trännare eller nogån team som kan hjälpa att tränna och tävla..
    Om nogån vet då snälla hjälp mig…

    Tack
    Mvh
    Moby

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.