Paperton

Home Forums BODY Magazine Paperton

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #99877
    #1071765

    Jag tog en årsprenumeration mycket för att jag skulle kunna läsa gamla nummer digitalt.
    Men när jag går in på http://www.paperton.com/Komplettera-digitalt och skriver in Kundnummer och Postnummer så står det bara Ditt kundnummer är inte kopplat till några tidningar i tjänsten ”komplettera digitalt”.

    Jag har skickat en massa mejl till info@paperton.com men jag får inget svar på varför det inte fungerar.

    #1071778

    Är det någon som har fått det att fungera med att läsa Body på datorn?

    #1071812

    Dessutom står det ju att Ditt kundnummer är det 6 eller 9-siffriga prenumerationsnummer som du hittar på baksidan av din tidning men prenumerationsnummer bak på tidningen består ju av 11 siffror hur gör man då???
    Sedan skall man ha med strecket och punkterna i prenumerationsnummer när man fyller i det på Paperton?

    #1071815

    Alla prenumeranter har från och med nummer 12/2012 ett nytt elvasiffrigt prenumerationsnummer.

    Egmont håller precis på att justera databaser så att vanliga kundtjänstärenden kan göras både med det nya och det gamla kundnumret.

    BODY ber om ursäkt att vi ännu inte kunnat gå ut med information om detta, vi hoppas att det ska vara klart och sluttestat under eftermiddagen.

    Angående kopplingen med de nya kundnumren för att få tillgång till digitala BODY hoppas vi kunna presentera en lösning inom kort även där.

    #1071816
    Joakim wrote:
    Är det någon som har fått det att fungera med att läsa Body på datorn?

    Med de gamla kundnumren har det fungerat att få kopplingen till digitala BODY ordnad fram tills för tre-fyra veckor sedan, då de nya kundnumren började gälla. Jag har förstått det som att digitala kopplingen sattes på paus tills dess att nya kundtjänstsystemet har satt sig (förhoppningsvis inom kort).

    #1071817

    Tack för att jag äntligen fått svar jag har försökt med detta en månad nu utan att lyckas.
    Jag har även ringt till Egmont Tidskrifters Kundtjänst flera gånger men där har dom konstigt nog inte vetat om denna informationen som du kom med nu.

    #1071818
    mbranzen wrote:
    Joakim wrote:
    Är det någon som har fått det att fungera med att läsa Body på datorn?

    Med de gamla kundnumren har det fungerat att få kopplingen till digitala BODY ordnad fram tills för tre-fyra veckor sedan, då de nya kundnumren började gälla. Jag har förstått det som att digitala kopplingen sattes på paus tills dess att nya kundtjänstsystemet har satt sig (förhoppningsvis inom kort).

    Hur är det med strecket och punkterna skall dom vara med när man loggar in då?
    Eller är det bara siffrorna?

    #1071819
    Joakim wrote:
    Hur är det med strecket och punkterna skall dom vara med när man loggar in då?
    Eller är det bara siffrorna?

    På vår kundtjänst http://body.se/kundservice formateras siffrorna automatiskt om med streck och punkter om man inte skriver in dem. Vi ber som sagt att få återkomma då allt är testkört och klart.

    #1071820
    mbranzen wrote:
    Joakim wrote:
    Hur är det med strecket och punkterna skall dom vara med när man loggar in då?
    Eller är det bara siffrorna?

    På vår kundtjänst http://body.se/kundservice formateras siffrorna automatiskt om med streck och punkter om man inte skriver in dem. Vi ber som sagt att få återkomma då allt är testkört och klart.

    Nej jag menade hur det är på Paperton.

    #1071822
    Joakim wrote:
    mbranzen wrote:
    Joakim wrote:
    Hur är det med strecket och punkterna skall dom vara med när man loggar in då?
    Eller är det bara siffrorna?

    På vår kundtjänst http://body.se/kundservice formateras siffrorna automatiskt om med streck och punkter om man inte skriver in dem. Vi ber som sagt att få återkomma då allt är testkört och klart.

    Nej jag menade hur det är på Paperton.

    Vågar inte svara på det i dagsläget, men då det är aktuellt bör informationen om formatering vid inmatning att framgå.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.