BODY Radio – Avsnitt elva, 17 september 2010: BODY Radio tippar Mr Olympia 2010!

Home Forums BODY Radio BODY Radio – Avsnitt elva, 17 september 2010: BODY Radio tippar Mr Olympia 2010!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #448775

    Avsnitt elva, 17 september 2010, 78 minuter: I vår längsta podcast någonsin tippar Alex och Andreas [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=250 Mr Olympia 2010]. Till slut bestämmer de sig även för att koppla in byggarnestorn [http://forum.body.se/member.php?u=12 Lars Berglund] (tillika BODY-moderator) för att få veta vem som har rätt. Dessutom får vi reda på varför Alex måste anlita livvakt till SM i byggning.

    • [http://body.se/content/radio/ Lyssna på showen online via flashspelaren här]
    • [http://traffic.libsyn.com/bodyradio/body_radio_avsnitt_11.mp3 Ladda hem showen som MP3-fil här]

    [http://body.se/content/radio/ [img=http://body.se/content/radio/body-radio-elva.jpg]]

    #64483
    #448776

    Rejält byggarnörderi den här veckan:nerd:

    Kom gärna med åsikter:)

    #448777

    Har lyssnat 16 minuter…får fortsätta efter gymmet…

    Fan ni har bara kommit till 10:an! :)

    #448778
    Jonas Lundberg wrote:
    Har lyssnat 16 minuter…får fortsätta efter gymmet…

    Fan ni har bara kommit till 10:an! :)

    Vi är sega av oss:D

    Du figurerar för övrigt i det här avsnittet, så det får du inte missa;)

    #448779

    Trevligt att lyssna på som alltid. Lite för lite snack med Lars i mitt tycke då han är intressant som profil på forumet och i ”byggarsverige”.

    Hoppas mammas mat smakade Andreas :)

    #448780
    Richard B wrote:
    Trevligt att lyssna på som alltid. Lite för lite snack med Lars i mitt tycke då han är intressant som profil på forumet och i ”byggarsverige”.

    Hoppas mammas mat smakade Andreas :)

    Ja, naturligtvis måste vi ha mer av Lars:) Men min tanke var att vi ska ha honom i ett eget program senare istället så det inte försvinner i allt Mr Olympia-snack. Räkna dock med att vi kommer att tvinga tillbaka honom vid ett senare tillfälle för att snacka mer om SM-satsningen med mera:emo-thumb

    Och jafan – det gör den alltid:P

    #448781
    Andreas Guiance wrote:
    Vi är sega av oss:D

    Du figurerar för övrigt i det här avsnittet, så det får du inte missa;)

    Nu vågar jag inte lyssna!

    PS. Måste kommentera Alex placering av Dexter igen, 8:a…NEVER!

    Tror personligen att Dexter kommer att vara bra i år, 3 – 5:e plats är min tro.
    Har lite feeling att han kan peta någon av favorittrion…men anser även att Roelly är freakigare.
    Form kommer att avgöra mellan dom.
    Kai, Phil och Dexter kommer att vara i form…Jay, Branch o Victor känns lite osäkrare.
    Roelly tror jag även kommer att vara hård, men har lagt på sig mycket vikt så lite frågetecken…sitter formen där så är han högt!

    Alex säger även; Phil 5:a…inte efter vad han visade på AC…då får han missa som förra året!

    #448782

    Skrattar som fan åt er analys av Kai Greene!
    Att se att konst är bra gör inte alla.

    #448783
    jonas lundberg wrote:
    skrattar som fan åt er analys av kai greene!
    Att se att konst är bra gör inte alla.

    Haha sant förvisso;)

    #448784

    Måste även kommentera att ni säger att Kai kommer att vara större. Tror inte han kommer att vara större än i våras rent viktmässigt, däremot hårdare och bättre.

    Sen är jag alldeles för ödmjuk och snäll i verkligheten för att bry mig om vad andra tycker, men bakom skärmen kan man alltid spela lite kaxig. ;)

    Roligt att höra era tankar och teorier!
    Jag älskar ju själv att analysera och tippa tävlingar och tävlande, tyvärr tar folk det för personligt och sakligt…det är ju endast mina tankar och jag är ju så jäkla insnöad så man har ju analyserat Olympia sedan förra året.
    Och man ser ju alltid tillbaka hur dom tävlande har sett ut under alla år.

    Fan det är ett hårt jobb att analysera fysiker!
    Skadad är man, men intresse för något är alltid givande…vad tusan det än är!

    PS. Jag ska förövrigt inte på SM!

    #448785
    Jonas Lundberg wrote:
    Måste även kommentera att ni säger att Kai kommer att vara större. Tror inte han kommer att vara större än i våras rent viktmässigt, däremot hårdare och bättre.

    Sen är jag alldeles för ödmjuk och snäll i verkligheten för att bry mig om vad andra tycker, men bakom skärmen kan man alltid spela lite kaxig. ;)

    Roligt att höra era tankar och teorier!
    Jag älskar ju själv att analysera och tippa tävlingar och tävlande, tyvärr tar folk det för personligt och sakligt…det är ju endast mina tankar och jag är ju så jäkla insnöad så man har ju analyserat Olympia sedan förra året.
    Och man ser ju alltid tillbaka hur dom tävlande har sett ut under alla år.

    Fan det är ett hårt jobb att analysera fysiker!
    Skadad är man, men intresse för något är alltid givande…vad tusan det än är!

    Hehe vi vet att du är en snäll kille Jonas;)

    Kan tillägga att jag för övrigt tycker att det är precis lika roligt att läsa dina analyser inför tävlingarna:)

    #448786

    Låste precis att Kai skrev att han vägde 277 4 dagar kvar och kände sig redo att ställa sig på scenen.
    Har själv spekulerat i att vikten kommer att vara drygt 260, ca som den varit på AC alla år.
    Men 6-7 kg bör han ju inte ta på den vikten om det stämmer, men han brukar dra ner sig ganska ordentligt det sista.

    Jag skriver ju analyser för att jag tycker det är roligt själv, men tyvärr tar folk det personligt när det handlar om våra tävlande. Har fått mycket skit för det.
    Är det 4 bra i en klass så måste någon bli 4:a och någon 1:a och jag ger ju endast min tanke och tar inte hänsyn till vän eller ovän, nu är det mest ovänner dock.

    SM ser mycket öppet ut i år, speciellt BF +163, -80 och -100. Får se om man vågar tycka till lite?
    Ursäkta att jag spånar lite.

    #448787

    Kan inte ladda ner :( Magnus, har du någon annan länk man kanske kan testa?

    #448788

    Nice podcast men ……. Varför inte ens ett ord om damernas byggning , Figure eller Fitness O? :nono: Or did I miss something? Blir nog en av det mest intressanta Figure O (even though Aliotti is absent and Mindi withdraw) …

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.