Ahmad Ahmad update!

Home Forums Bodybuilding Ahmad Ahmad update!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 587 total)
  • Author
    Posts
  • #67319
    #475782

    Läste precis att IFBB PRO Ahmad Ahmad signed med Proteinfabrikken!

    Grattis, Ahmad!

    Har för mig att han ska upp på scenen igen nu på våren i Pittsburgh Pro i början av Maj och kanske också i New York Pro, passar på att önska lycka till med prep!

    Bilder : Ahmad med VD för PF Ingmar Davidsson och svensk elit brottaren Eddie Svensson.

    #475783

    stort grattis Bro !!!:emo-thumb

    #475784

    Big Boy[/b]

    #475785

    Så jävla grym han är ahmad! En av de bästa fysikerna någonsin enligt mig. :up:

    #475786

    Detta kommer gå jättebra, king of symetri!

    #475787

    Kul för Ahmad!!! Önskar dig ett stort lycka till på dom kommande tävlingarna :)

    #475788

    han har ju inte vuxit lite det senaste året ? :)

    #475789
    procore wrote:
    han har ju inte vuxit lite det senaste året ? :)

    Många som gör när dom skriver på för pf.

    Likaså kjellström gjorde.

    #475790

    Ja det stämmer att jag har skrivit på för PF vilket ger mig mer möjligheter att satsa ännu mer nu och om gud vill och allt går som det ska så kommer att köra Pittsburgh Pro som Anne skrev som går den 2/5. Jag kommer att lägga upp bilder på dags formen i början på nästa vecka och ska hålla er uppdatera de hela vägen fram till tävlingen :up:.

    AA

    #475791
    Ahmad Ahmad wrote:
    Ja det stämmer att jag har skrivit på för PF vilket ger mig mer möjligheter att satsa ännu mer nu och om gud vill och allt går som det ska så kommer att köra Pittsburgh Pro som Anne skrev som går den 2/5. Jag kommer att lägga upp bilder på dags formen i början på nästa vecka och ska hålla er uppdatera de hela vägen fram till tävlingen :up:.

    AA

    Jäklar va kul! Uppskattas verkligen med lite updates

    #475792

    Grattis grattis! Snabb fråga bara, hur gammal är du? :)

    #475793
    Etil wrote:
    Grattis grattis! Snabb fråga bara, hur gammal är du? :)

    Jag svarar åt Ahmad, han är född 1979 alltså, 30 i år.

    #475794
    Ahmad Ahmad wrote:
    Ja det stämmer att jag har skrivit på för PF vilket ger mig mer möjligheter att satsa ännu mer nu och om gud vill och allt går som det ska så kommer att köra Pittsburgh Pro som Anne skrev som går den 2/5. Jag kommer att lägga upp bilder på dags formen i början på nästa vecka och ska hålla er uppdatera de hela vägen fram till tävlingen :up:.

    AA

    :emo-thumb grattis kör hårt nu o lycka till

    #475795

    Hej gott folk!

    Så nu är man på gång igen och här är lite bilder från idag.
    Vikt 92kg. 10 veckor kvar tills man ska upp på scen igen.
    Även en bild med två av mina bröder som redan är fotbollsstjärnor men även blivande fitnessstjärnor.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 587 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.