Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2016-01-13
Inlägg 1

Hej är 16 år och väger ca 63 kg och är 184 lång vilket gör mig väldigt smal. Skulle vilja börja bygga upp kroppen seriöst nu och undrar om hjälp.

Jag har gymmat i ca 1 år nu och känner att jag kan en del om vissa muskelgrupper medans jag har stora problem med andra. De muskelgrupperna jag känner att jag behöver hjälp med är ben då jag gärna vill ha lite mer massa där eftersom de nu är väldigt smala. Även triceps, axlar och rygg behöver jag hjälp med. Jag gymmar 4 gånger i veckan men efter ett tennispass vilket gör att jag ofta är lite småtrött då jag börjar gymma.

Jag äter mycket men tycker att det är svårt att gå upp i vikt, skulle även vilja ha lite tips om kosten för att gå upp i vikt.

Tacksam för all hjälp //Daniel

ChristianMan
Titel
Registrerad 2016-06-27
Inlägg 51

Daniel123 skrev:
Hej är 16 år och väger ca 63 kg och är 184 lång vilket gör mig väldigt smal. Skulle vilja börja bygga upp kroppen seriöst nu och undrar om hjälp.

Jag har gymmat i ca 1 år nu och känner att jag kan en del om vissa muskelgrupper medans jag har stora problem med andra. De muskelgrupperna jag känner att jag behöver hjälp med är ben då jag gärna vill ha lite mer massa där eftersom de nu är väldigt smala. Även triceps, axlar och rygg behöver jag hjälp med. Jag gymmar 4 gånger i veckan men efter ett tennispass vilket gör att jag ofta är lite småtrött då jag börjar gymma.

Jag äter mycket men tycker att det är svårt att gå upp i vikt, skulle även vilja ha lite tips om kosten för att gå upp i vikt.

Tacksam för all hjälp //Daniel

Kan du skriva ditt träningsschema och ungefär vadet du äter? Tack.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 0 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 401, december 2017

• BODY Mat, Nummer 1

• BODY 400, november 2017