Hur Får Man Stora ådror

Home Forums Bodybuilding Hur Får Man Stora ådror

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #954041

    Hejhe!:d
    Jag Undrar Om Hur Man Får Stora Blodådror, Inte För Någon Match Elelr För Några Dagar. Jag Vill Att Mina ådror Ska Synas Alltid, Kan Någon Ge Mig Bra Förslag Om Vad Eller Hur Jag Ska Göra Tack!!:d

    #89366
    #954042
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    Hej! :d
    Jag undrar om hur man får stora blodådror, inte för någon match eller för några dagar. Jag vill att mina ådror ska synas alltid. Kan någon ge mig bra förslag om vad eller hur jag ska göra
    Tack!! :d

    Först och främst så studera vad jag gjorde med din text.

    Svaret på din fråga är att du inte kan göra någonting konkret mer än följande:

    • träna ordentligt och regelbundet
    • äta och sov mat i proportion till din träning
    • eftersträva lågt underhudsfett

    viktigast av allt, använd ”Sök”

    #954043
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    Hejhe!:d
    Jag Undrar Om Hur Man Får Stora Blodådror, Inte För Någon Match Elelr För Några Dagar. Jag Vill Att Mina ådror Ska Synas Alltid, Kan Någon Ge Mig Bra Förslag Om Vad Eller Hur Jag Ska Göra Tack!!:d

    ROFL, ber om ursäkt för spam, men hur fan skriver du?.. hahaha det här är inte lunarstorm.

    #954044

    jaja jag tränar mycket mer än man ska, jag är 16 år gammal och tränar mer än 20 timmer i veckan, under träninggen blir mina ådror jävligt grymma men efter träning vi säger typ skolan då syns dom inte alls, kan jag göra något åt saken??

    #954045
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    jaja jag tränar mycket mer än man ska, jag är 16 år gammal och tränar mer än 20 timmer i veckan, under träninggen blir mina ådror jävligt grymma men efter träning vi säger typ skolan då syns dom inte alls, kan jag göra något åt saken??

    Flaxa som en fågel, simma som en fisk, sitt ner, stå upp och önska, önska, önska.;)

    #954046

    Skaffa lite muskler.

    #954047
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    jaja jag tränar mycket mer än man ska, jag är 16 år gammal och tränar mer än 20 timmer i veckan, under träninggen blir mina ådror jävligt grymma men efter träning vi säger typ skolan då syns dom inte alls, kan jag göra något åt saken??

    slå bort tanken och börja tänka på nått annat

    #954048

    Dieta ner dig till tävlingsform o ta en sup:pop:

    #954049

    ja, har cokså tävlat och blivit starkast i skåne 3 gånger, men allt jag vill komma fram till är stora blodådror, hjälp mig skipa hela bullshit kom direkt fram till saken!!

    #954050
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    ja, har cokså tävlat och blivit starkast i skåne 3 gånger, men allt jag vill komma fram till är stora blodådror, hjälp mig skipa hela bullshit kom direkt fram till saken!!

    Ta det lugnt och läs tråden, DavidN sammanfattade det hela rätt bra. Det var det första svaret du fick.

    #954051

    Det handlar om underhudsfett. Gå på en diet så kommer det att lösa sig.

    #954052

    Okej, japp så får jag göra den, men en fråga till hur ska kag få bort underhudsfett??

    #954053

    Det ska du inte, inte i din ålder.
    Satsa på att bara träna istället och du får en bättre effekt istället.

    #954054
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    ja, har cokså tävlat och blivit starkast i skåne 3 gånger, men allt jag vill komma fram till är stora blodådror, hjälp mig skipa hela bullshit kom direkt fram till saken!!

    Jadu, fördelen är ju att ligga på låg fettprocent,alltså DEFFA!(sök info) så kommer det ju fram en hel del ådror. Dock har endel mindre än andra också. När jag tävlade hade jag knappt ådror på biccen ;)
    Tror du att du blir starkare om du har mer blodådror som syns?vad är syftet annars?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.