Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

Hejhe!:d
Jag Undrar Om Hur Man Får Stora Blodådror, Inte För Någon Match Elelr För Några Dagar. Jag Vill Att Mina ådror Ska Synas Alltid, Kan Någon Ge Mig Bra Förslag Om Vad Eller Hur Jag Ska Göra Tack!!:d

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

INDIAN-WARRIOR skrev:

Hej! :d
Jag undrar om hur man får stora blodådror, inte för någon match eller för några dagar. Jag vill att mina ådror ska synas alltid. Kan någon ge mig bra förslag om vad eller hur jag ska göra
Tack!! :d

Först och främst så studera vad jag gjorde med din text.

Svaret på din fråga är att du inte kan göra någonting konkret mer än följande:

• träna ordentligt och regelbundet
  • äta och sov mat i proportion till din träning
  • eftersträva lågt underhudsfett

viktigast av allt, använd "Sök"

Titel
Registrerad 2005-11-27
Inlägg 28

INDIAN-WARRIOR skrev:
Hejhe!:d
Jag Undrar Om Hur Man Får Stora Blodådror, Inte För Någon Match Elelr För Några Dagar. Jag Vill Att Mina ådror Ska Synas Alltid, Kan Någon Ge Mig Bra Förslag Om Vad Eller Hur Jag Ska Göra Tack!!:d

ROFL, ber om ursäkt för spam, men hur fan skriver du?.. hahaha det här är inte lunarstorm.

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

jaja jag tränar mycket mer än man ska, jag är 16 år gammal och tränar mer än 20 timmer i veckan, under träninggen blir mina ådror jävligt grymma men efter träning vi säger typ skolan då syns dom inte alls, kan jag göra något åt saken??

Titel
Registrerad 2006-03-06
Inlägg 2 667

INDIAN-WARRIOR skrev:
jaja jag tränar mycket mer än man ska, jag är 16 år gammal och tränar mer än 20 timmer i veckan, under träninggen blir mina ådror jävligt grymma men efter träning vi säger typ skolan då syns dom inte alls, kan jag göra något åt saken??

Flaxa som en fågel, simma som en fisk, sitt ner, stå upp och önska, önska, önska.;)

Titel
Registrerad 2005-11-13
Inlägg 855

Skaffa lite muskler.

Titel
Registrerad 2005-11-04
Inlägg 793

INDIAN-WARRIOR skrev:

slå bort tanken och börja tänka på nått annat

Mattias L
Titel
Registrerad 2006-07-09
Inlägg 1 550

Dieta ner dig till tävlingsform o ta en sup:pop:

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

ja, har cokså tävlat och blivit starkast i skåne 3 gånger, men allt jag vill komma fram till är stora blodådror, hjälp mig skipa hela bullshit kom direkt fram till saken!!

Titel
Registrerad 2005-09-13
Inlägg 2 043

INDIAN-WARRIOR skrev:
ja, har cokså tävlat och blivit starkast i skåne 3 gånger, men allt jag vill komma fram till är stora blodådror, hjälp mig skipa hela bullshit kom direkt fram till saken!!

Ta det lugnt och läs tråden, DavidN sammanfattade det hela rätt bra. Det var det första svaret du fick.

Titel
Registrerad 2006-08-29
Inlägg 16

Det handlar om underhudsfett. Gå på en diet så kommer det att lösa sig.

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

Okej, japp så får jag göra den, men en fråga till hur ska kag få bort underhudsfett??

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

Det ska du inte, inte i din ålder.
Satsa på att bara träna istället och du får en bättre effekt istället.

Bamse7-9
Titel
Registrerad 2006-01-02
Inlägg 296

INDIAN-WARRIOR skrev:

Jadu, fördelen är ju att ligga på låg fettprocent,alltså DEFFA!(sök info) så kommer det ju fram en hel del ådror. Dock har endel mindre än andra också. När jag tävlade hade jag knappt ådror på biccen ;)
Tror du att du blir starkare om du har mer blodådror som syns?vad är syftet annars?

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

heheeh najj, syftet är att jag tycket att det är fan coolt, har du hört talsa om Batista WWE wrestlare, hans ådror kan bilda världs atlas, skit grymt, så nu vill jag bara få bort underhudsfett, kan nån hjälpa mig??

Titel
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 249

jag tycker du först och främst ska lära dej om träning och kosthållning när du har gjort det 1-2 år så kanske du kan tänka på dina ådror...

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

INDIAN-WARRIOR skrev:
heheeh najj, syftet är att jag tycket att det är fan coolt, har du hört talsa om Batista WWE wrestlare, hans ådror kan bilda världs atlas, skit grymt, så nu vill jag bara få bort underhudsfett, kan nån hjälpa mig??

Du har redan fått svar:

Bamse7-9 skrev:

DEFFA!(sök info)

I din ålder är det dumheter och du kommer bara förlora på det om du ska träna samtidigt.

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

vad hittar jag om jag söker på DEFFA??, har sökt det men har ej hittat något vettigt!

Sami.A
Titel
Registrerad 2006-01-25
Inlägg 2 801

INDIAN-WARRIOR skrev:
vad hittar jag om jag söker på DEFFA??, har sökt det men har ej hittat något vettigt!

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

King Grubs deff guide.. :up:
Men vad jag kan se på din avatar bild så verkar du inte ha så mycket fett..
Satsa på att bygga sen deffa istället, det är mitt råd..

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

bullis skrev:
Asså, är du helt jävla efterbliven eller?

chill man.
Bra exempel på en tråd du kunde hoppat över ;)

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

Okej tack för hjälpet, men hur mycekt mer ska jag bygg, just nu väger jag 77kg, hur mycket ska jag upp till??

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

Det är bara att fortsätta träna allmänt i normal takt.
Att få synliga ådror är inget mål att eftersträva eftersom det inte är något du kan påverka, det låter mest bara som en fix idé

Hitta ett nytt mål med din träning, antingen i tillväxt ellre styrka och glöm hela det med ådror. Du har vad du har.

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

najj alltså ådror är inte någon mål för mig, vill bara ha de, ser ganska grymy ut, men finns det nån jävla ide hur man kan göra dom synligare??, finns de något man kan ta eller nåt??

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

INDIAN-WARRIOR skrev:
najj alltså ådror är inte någon mål för mig, vill bara ha de, ser ganska grymy ut, men finns det nån jävla ide hur man kan göra dom synligare??, finns de något man kan ta eller nåt??

nej

Sami.A
Titel
Registrerad 2006-01-25
Inlägg 2 801

Fanns någon produkt från Gymgrossisten som man kunde köpa, man får grym pump + synligare ådror, fast det håller ju isig bara några timmar..
Ox eller nått tror jag den hette.

Titel
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 155

Du verkar inte riktigt ha förstått grundprinciperna i träning Idian. När du tränar så fylls musklerna med blod och du får naturligt synligare ådror. Därav att de inte syns när du inte tränar. Den wrestlare du pratar om med ådrar är garanterat inte ren från steroider så han har lagt på sig en onaturlig mängd muskler under en längre tid och därmed fått tydligare defenition och stärre ådror. Sedan som de andra säger här i tråden är deff ingenting att ha i din ålder. Satsa på hård träning och sköt din kost så kommer du få en bra fysik.

PaintSpot
Titel
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 201

Är det bara jag som tror att det är någon som driver? Om inte... Väldigt underhållande.

Titel
Registrerad 2006-03-01
Inlägg 1 059

Sami123 skrev:
Fanns någon produkt från Gymgrossisten som man kunde köpa, man får grym pump + synligare ådror, fast det håller ju isig bara några timmar..
Ox eller nått tror jag den hette.

Ja, och det liksom andra produkter med samma namn är verkningslösa.

INDIAN-WARRIOR
Titel
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 10

alltså, hur får man bort underhudsfett??, ådror syns ganska bra nu, har bara lite kvar;)

Raderad
Titel
Registrerad 2014-08-01
Inlägg 0

INDIAN-WARRIOR skrev:
alltså, hur får man bort underhudsfett??

Äta rätt
Träna rätt
Sova rätt

Du har fått svaret flera gånger och du fortsätter fråga, vad vill du att folk ska säga egentligen?
Annars får du gå till en tatuerare å be den tatuera in "ådror" så är din önskan uppfylld. :frust:

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 5 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 361, augusti 2014

• BODY 360, juli 2014

• BODY 359, juni 2014