Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Vad gör hon nu för tiden, Pauline? Hon var ju verkligen i ropet för en sisådär 4-5 år sedan.
Växte som ogräs, stack till det förlovade landet i väst, tränade säkert hårt som satan och
gjorde väl ganska bra ifrån sig vad hon än tog sig för.

En spännande tjej, helt klart. Verkade ha det där självklara självförtroendet när det kom till
styrketräning. Inspirerande var vad det var.

Bild

Bild

Bild

Titel
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 56

Vad jag förstått har hon lagt ned tävlandet helt och hållet. Hon gick ju från bodybuilding till figure till personlig coach för tillfället. Ansåg att hon var fantastisk inom båda disciplinerna så jag hoppas att jag fått allt om bakfoten.

Nicklas Ljungberg
Titel
Registrerad 2008-05-15
Inlägg 468

Ljuvligt skrev:
Här är hennes blogg: http://fighterdiet.com/blog/

Om jag inte läste fel, skrev hon att hon skulle försöka droppa lite muskelmassa nu framöver.

Prova att läsa om det igen
NEW CHALLENGE!
Pauline Nordin | Pauline's Ramble... | Saturday, 07 November 2009
Today starts my new challenge! I succeeded to pack on as much muscle as I wanted since 1999,

Titel
Registrerad 2006-01-29
Inlägg 526

Kommer fram till samma sak jag med. Det hon menar är att hon, sedan 1999, lyckats packa på sig den muskelmassa hon velat ha. Men nu vill hon gå ner 5lbs i massa, som en del i hennes nya mål.

Ett tillägg: Pauline är schnygg!

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899
Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899
stenis
Titel
Registrerad 2006-02-26
Inlägg 729

Här kan ni via bilder följa hennes "mission". Personligen tycker jag det är en tråkig utveckling av hennes fysik, jag gillade Pauline's fysik bättre när hon hade mer massa på kroppen i vart fall.

De översta bilderna är de äldsta, sen blir det nyare bilder allt eftersom!

http://www.fighterdiet.com/blog/category/paulines-ramble/every-day-pauline/

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Jag håller med dig, Stenis. Gärna hård, men då ska det balanseras upp med massa. Bra länk f.ö., tackar.

Titel
Registrerad 2011-06-17
Inlägg 46

Härligt vacker flicka, fin fysik målmedveten osv.
Synd på den "skånska" dialekten" =)

waco3000
Titel
Registrerad 2010-01-24
Inlägg 1 439

Vad trevligt med lite inspirerande och proffsiga tjej-bilder att kika på, håller med om att de första bilderna var riktigt snygga, mycket muskler men fortfarande kvinnligt. Lite underhudsfett gör ju att man ser frisk och välmående ut enligt mitt tycke.

Titel
Registrerad 2006-05-22
Inlägg 1 985

Bild

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Vi kör väl på med lite fler bilder på denna undersköna byggartjej.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

waco3000
Titel
Registrerad 2010-01-24
Inlägg 1 439

Wow, fasen vad snyggt. Det är ju för lite tjejbilder på det här forumet. Tänk om jag blir så inspirerad att jag måste ge upp simningen....och alla godsaker.

Indec
Titel
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 919

Eftersom jag är lat frågar jag er: Varför vill hon väga så lite? Personligen föredrar jag en kvinna mer mer kvinnliga drag oavsett massa men varje person får såklart göra sina val!

:)

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Indec skrev:
Eftersom jag är lat frågar jag er: Varför vill hon väga så lite? Personligen föredrar jag en kvinna mer mer kvinnliga drag oavsett massa men varje person får såklart göra sina val!

:)

Ja det är som sagt bara din åsikt, hon vill väll väga så lite för att hon tycker det är snyggt? Precis som en del män vill vara hårda. Sen tycker inte jag heller att det är det minsta snyggt med tjejer som är så hårda, väldigt snyggt med riktigt vältränad rumpa osv, men absolut inte snyggt med den låga bf% på en kvinna...men som sagt det är ju bara vad jag tycker och det skiter garanterat denna tjej i.

Och det är ju som sagt en väldigt imponerande fysik.

Indec
Titel
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 919

Gober skrev:
Ja det är som sagt bara din åsikt, hon vill väll väga så lite för att hon tycker det är snyggt? Precis som en del män vill vara hårda. Sen tycker inte jag heller att det är det minsta snyggt med tjejer som är så hårda, väldigt snyggt med riktigt vältränad rumpa osv, men absolut inte snyggt med den låga bf% på en kvinna...men som sagt det är ju bara vad jag tycker och det skiter garanterat denna tjej i.

Och det är ju som sagt en väldigt imponerande fysik.

Höhöhö lyckligtvis får jag säga, så skiter hon i vad du och jag tycker. Hur fan skulle världen se ut om alla betedde sig som vi ville?

Framgång skapas av ytterligheter. På samma sätt som ny bilteknik skapas i F1 branschen kan vi hoppas att en djupare förståelse för träning och i förlängningen kost och fetma åtminstone drivs på av de mest hängivna i sin genre.
Men det kanske är mest önsketänkande, tyvärr...

Titel
Registrerad 2006-05-22
Inlägg 1 985

Mycket bra initiativ förresten, denna gudinna förtjänar verkligen en hyllningstråd:)

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Allan skrev:
Mycket bra initiativ förresten, denna gudinna förtjänar verkligen en hyllningstråd:)

Yes...

Bild

Bild

Bild

Bild

Eddie Vedder
Titel
Registrerad 2006-12-22
Inlägg 11 995

Gober skrev:
hon vill väll väga så lite för att hon tycker det är snyggt?

Vid en viss nivå finns det ingen annan som tycker det och själv skulle man aldrig ha tyckt det innan. Men ändå fortsätter man. Det kan vara varningsklockor men det måste inte vara det.

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Eddie Vedder skrev:
Vid en viss nivå finns det ingen annan som tycker det och själv skulle man aldrig ha tyckt det innan. Men ändå fortsätter man. Det kan vara varningsklockor men det måste inte vara det.

Så kan det självfallet vara, och inget ovanligt i denna "värld". Men det är en annan diskussion. Vill inte förstöra denna tråd : )

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

Ja helt klart suddas gränser och dom flyttas fram allt eftersom, tills det egentligen inte finns någon gräns för vissa.

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

För mycket text, för lite bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Titel
Registrerad 2011-06-17
Inlägg 46

Ja, tycker då att hon är bra finer asså =)

Titel
Registrerad 2009-02-08
Inlägg 266

Björta skrev:
Ja, tycker då att hon är bra finer asså =)

+100 :P

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

haha, fan vad kass faketattoo där men det under såg ju bra ut :D

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675
Titel
Registrerad 2009-07-06
Inlägg 479

Gober, avundsjuk på pallen eller? :)

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

soccom83 skrev:
Gober, avundsjuk på pallen eller? :)

Väntade på den ;-)

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Thanks Gobbe. Bra video.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Yaldish
Titel
Registrerad 2010-04-20
Inlägg 3 498

Får man ens vara såhär snygg/söt/sexig/het/allt som finns?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 7 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 364, november 2014

• BODY 363, oktober 2014

• BODY 362, september 2014