tjej som behöver hjälp!

Home Forums Bodybuilding tjej som behöver hjälp!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107904
    #1084106

    hej ! jag är en 19årig tjej som skulle behöva lite hjälp ..
    det är så att jag precis har börjat styrketräna som första prio, då jag har bestämt för mig för att börja bygga min kropp.
    jag har innan tränat länge, i några års tid men då mest sprungit och andra konditions och uthållighets baserade träningsformer , och har enbart styrketränat som komplement till löpandet.
    men nu är det andra tider och jag har bestäms mig för att jag vill ta min träning ett steg längre och utmana mig rejält, så jag har slängt mig helt ur min trygghetszon och börjat med något jag inte har så mycket kunskap inom.
    jag ha precis börjat och har märkt resultat i framförallt min styrka på bara den här korta tiden! (ca 3-4 månader).
    men eftersom att jag är nybörjare och det känns som en helt främmande värld för mig så inser jag att jag nog skulle behöva lite hjälp, så därför tänkte jag vända mig hit för att höra ifall det finns någon som är kunnig inom byggarvärlden som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig ? :) och med hjälpa mig menar jag om det finns någon som skulle kunna tänka sig att träna mig, isf säga hur, vad jag ska göra osv för att uppnå bästa resultat!
    Jag vet att det kanske låter som något helt galet , men jag behöver hjälp och då tänkte jag vrf inte vända mig till någon kunnig här ! :P

    #1084142