Magnus Samuelsson i Let’s Dance 2009

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Magnus Samuelsson i Let’s Dance 2009

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • Author
    Posts
  • #663208

    Detta kanske är old news för många, men såg nyss reklamen för nya Let’s Dance som börjar 9/1 nästa år, och vem skall vara med om inte Magnus Samuelsson:D. De hade visserligen masker på sig men visst var det han, på hemsidan finns en ryggbild och det måste vara han ”kraftpaketet”. Grymt kul tycker jag!

    Då kan man ju börja titta på programmet med rent samvete:P.

    #77494
    #663209

    haha, kan faktiskt bli roligt att se honom dansa ;)

    #663210

    Det här tänker jag inte missa för allt i världen. :D

    #663211

    Inte jag heller, den bjässen vill jag se röra sig graciöst på ett dansgolv. :D

    #663212

    Ska bli intressant att se om han, liksom brottaren Martin Lindberg när han var med, går ner en massa kilon i vikt.

    #663213

    Ja nu kan man titta utan o skämmas:P.
    Lyft och grejer lär ju inte va några problem, han kan ju gå och hålla henne i luften hela tiden hehe.

    god jul alla

    #663214

    Ska dom köra samma koncept som i Polen?:p
    Men vad fränt att han ska vara med. Då lär ju tjejen som ska dansa med han få en riktig åktur……..alltså…..hmm.

    #663215
    Flessa wrote:
    Haha, dom får passa på och kolla ifall Anna Book eller någon annan tungviktare vill vara hans partner! Fan om han ska slänga runt en liten 45-kilos docka fram och tillbaka i svängarna, väger ju inte äns hälften av vad hans hantlar gör antagligen så då blir det nog inte mycket kvar av den stackars kvinnan :D

    Det är ju så det SKA vara! Underbart med en kille där man som tjej kan känna sig riktigt liten trots att man själv är medellång och har en del muskler. Jag tycker han är väldigt fin och manlig :)

    #663216
    Betty wrote:
    tjej kan känna sig riktigt liten trots att man själv är medellång och har en del muskler.

    När ämnet ändå kommer upp igen så var är de utlovade korten på din fysik Betty? :)

    #663217
    TeTe wrote:
    När ämnet ändå kommer upp igen så var är de utlovade korten på din fysik Betty? :)

    :) Med tanke på att jag ätit massor hela julen blir det inte nu iaf :)

    #663218
    betty wrote:
    det är ju så det ska vara! Underbart med en kille där man som tjej kan känna sig riktigt liten trots att man själv är medellång och har en del muskler. Jag tycker han är väldigt fin och manlig :)

    :p

    #663219

    Härligt, ska följa Let´s Dance! =)

    #663220

    Verkar som att jag flyttar hem till Sverige igen precis i tid! Brukar inte direkt titta på tv, men det här får jag inte missa! Bara att hoppas att han inte blir utröstad direkt då! :)

    #663221
    EllaB wrote:
    Verkar som att jag flyttar hem till Sverige igen precis i tid! Brukar inte direkt titta på tv, men det här får jag inte missa! Bara att hoppas att han inte blir utröstad direkt då! :)

    de som var de roliga ju =) han va ju helt jävla grym! Aldrig trott att han skulle kunna se så mjuk o smidig ut! ;)

    Fick bra poäng också :) skojj somfan!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.