RixFm och Gerts kommentar till tidningen BODY

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur RixFm och Gerts kommentar till tidningen BODY

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #569817

    I morgonens hissa och dissa (24/11) så utalade sig Gert Fylking om tidningen BODY och personerna i denna.
    Ljudklipp finns under – [http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&] välj 24/11 Gert frossar i fleece.

    #71966
    #569818

    Man blir ju så trött…..

    #569819

    All reklam är bra reklam?

    #569820

    Yeah fuck mainstream! Vem vill se ut som Gert anyway? Han skulle behöva lite testo den stackarn! Han sitter säkert ner & kissar!

    ZONE

    #569821

    Vad är det som är så upprörande? Bodybuilding är den sport den man har mest att vinna på att dumma sig och samtidigt löper minst risk att få en smäll på fingrarna….klart att ingen skulle pyssla med något sånt eller hur ;)

    #569822

    Så härligt att dissa folk som tränar rakt över att de käkar olika otillåtna saker.
    F** vad trött man blir.

    #569823

    Det är nog en normal reaktion att ta avstånd från det man inte förstår.

    mvh

    Alex

    #569824

    haha ”dom säljer såna här halvsuspekta preparat”. Att ”såna här kroppar får ingen människa utan anabola steroider” mm jaja. Tycker själv han ser hyfsat naturlig ut. Vem är killen på omslaget förresten?

    #569825

    Jag kan förstå ditt resonemang i största allmänhet. Men jag tvivlar starkt på hans påstående om att killen i senaste numret omöjligen skulle kunna var ”ren”. Trams.

    #569826

    Han bara djävlas.

    #569827

    Äsch är väl inte konstigt att de dissar muskler. Det är inte politiskt korrekt att tycka att det är snyggt eller normalt, lika lite som det är politiskt korrekt att dissa tjockisar offentligt.

    Det är ett helt normalt fenomen som handlar om att grupper som är i en dominerande ställning i samhället på ett eller annat sätt, inte får skämta om utsatta grupper. Men att det alltid är ok i det motsatta fallet. Män får inte skämta om kvinnor, vita får inte skämta om svarta, vältränade får inte skämta om feta, långa får inte skämta om korta osv osv. Däremot får kvinnor skämta om män, svarta om vita, feta om muskliga, korta om långa…ja ni förstår vad jag menar.

    Jag har svårt att bli alltför upprörd av det, även om det kan gå till överdrift ibland.

    #569828
    Alex Danielsson wrote:
    Det är nog en normal reaktion att ta avstånd från det man inte förstår.

    mvh

    Alex

    Mycket kloka ord.

    #569829

    Det är ju sant, ingen av er vill inse det bara, men innerst inne vet ni alla. Grymt trist att de är så oxå!

    #569830

    Mitt ljud funkar inte :( Kan någon sammanfatta vad han sa?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.