Tv4 sporten: Johnny Wahlqvist är styrkelyftningens Zlatan (video inslag)

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Tv4 sporten: Johnny Wahlqvist är styrkelyftningens Zlatan (video inslag)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #816095

    ”Styrkelyftets svar på Zlatan jagar VM-medalj
    Johnny Wahlqvist är styrkelyftningens Zlatan. Nåja. En normal middag för Johnny är fem fläskkotletter och tretton potatisar”

    Videoklipp på Tv4.se sidan. Inslag i Tv4 sporten 4/12 2005

    [http://www.tv4.se/player/categories.aspx?treeId=4&pid=33791&more=1]

    #83558
    #816096

    fan vägde han verkligen 170 eller var det jag som brast i förståelse av det skånska lätet??

    #816097

    stämmer bra d…..

    #816098

    ”Anders”, vad s

    #816099

    Vilken profil!!
    All respekt till honom. Ang. hans utseende…. vem fan bryr sig!!?? Han är ingen byggare och har aldrig gjort något anspråk på att vara det, han är styrkelyftare och det syns. Jävla massiv kille! :worship: :emo-thumb

    #816100

    Varför ens komentera hur han ser ut. de är ju inte direkt så han vill bli bedömd. Såg ni ens filmen klart. Hans mål är att bänka så mycket som möjligt, föröver de verkar han jävligt trevlig.

    häftig profil helt klart, då de verkar som han kan bjuda på sig själv. Mer än vad många andra kan göra. Vi ska vara stolta att han representerar sverige :emo-thumb

    haha… ja norsk gadd han före mig. Du skrev de fan bättre också :emo-thumb

    #816101

    Riktigt skön snubbe!

    #816102

    :worship: Härlig attityd

    #816103

    Han går bort…
    alltså man lyfte SJÄLV ner SJÄLV upp eller?
    visst ”imponerande” på ett gym kanske ;)

    #816104

    Snudd på tragiskt att reportern inte kan skilja på Styrkelyft och Tyngdlyftning.

    MVH
    /Bruce

    #816105
    Bruce Banner wrote:
    Snudd på tragiskt att reportern inte kan skilja på Styrkelyft och Tyngdlyftning.

    MVH
    /Bruce

    Hehe jo, jag håller med. Men å andra sidan kan jag ha svårt att skilja olika former av konstsim åt också, var och en är sin egen sport närmast så att säga:)

    #816106
    Andreas Guiance wrote:
    Hehe jo, jag håller med. Men å andra sidan kan jag ha svårt att skilja olika former av konstsim åt också, var och en är sin egen sport närmast så att säga:)

    Det må vara, men lite bakgrundsinfo om vad utövarens sport heter bör man väl ha vid en intervju :D

    #816107
    Lindmark wrote:
    Det må vara, men lite bakgrundsinfo om vad utövarens sport heter bör man väl ha vid en intervju :D

    Hehe jo det kunde man ju hoppas på iaf:)

    #816108

    har träffat honom ett par gånger å det e en riktigt rolig å snäll kille.
    Det såg fan inte klokt ut när man titta på när han träna på sitt gamla gym i simrishamn han tog för fan varenda lite vikt på hela gymmet å folk fick sitta på benpressen när han körde heheh..
    Hoppas han vinner VM någon gång oxå hade varit roligt

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.