Deltoids

Home Forums Dagböcker Deltoids

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #102968
    #1078484

    Hej! Jag är ganska ny här men tänkte förklara mitt deltoids pass jag gjorde idag i gymmet.
    Jag började med att värma upp lite lätt med 3-4 kilos hantlar för att stimulera muskulaturen.
    Övningen jag körde vid uppvärmningen var ”front dumbbell raise”. Sedan efter utförd uppvärmning
    gick jag vidare till den klassiska ”Arnold dumbbell press” med cirka 25-30 kilo med stadigt grepp!
    Ett tipps ”vid det sista set så börja med 30 (så mkt ni orkar) hantlar kör Arnold dumbbell press sedan efter att du inte orkar mer gå ner snabbt till 20 kilos hantlarna sedan efter till 10” efter att jag utförd den uppgiften, så gick jag vidare till en annan!
    Jo det är ”Alternate deltoid raise” körde denna övning med 8-9 kilos hantlar för att stimulera muskulaturen på bästa möjliga sett! Efter denna övning gick jag över till ”front raise” då jag använde en fri vikt som var 15 kilo!
    Detta pass gick på cirka 35-40 minuter!

    När ni kör era ”font raise” se till att vara rak i ryggen alltid! har man svårt för det, är det bara att luta sig mot en vägg och försöka vara stadig och rak!

    Som sagt detta är mitt första inlägg, jag är 17 år född 1996, hoppas ni gillade det första! thx

    Med vänlig hälsning André Zadeh länk8)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.