Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,385 total)
  • Author
    Posts
  • #55781
    #219387

    Välkomna till min nya journal![/b]

    Min gamla journal hittar ni [http://forum.body.se/showthread.php?t=27892 här]!

    Namn: Niclas Holgersson
    Ålder: Snart 18 (91:a)
    Längd: 185 cm
    Startvikt: ca 78 kg

    Jag har tränat i ca 2 år nu. Men jag har nyligen haft körtelfeber, så jag var borta från träningen i princip 6 månader. När jag inte tränade alls så kände jag att jag inte riktigt orkade hålla kosten så bra som jag borde gjort. Vilket resulterade i att jag tappade en hel del massa.

    Nu har jag nyligen blivigt frisk igen, och tänkte då att jag skulle starta en ny journal. Det blir en ny satsning framöver där jag kommer vara riktigt seriös med kost, träning, vila och allt som hör till. Jag känner nu att jag har mycket mer kunskap än vad jag hade tidigare, så det ska nog gå bra :up:

    Framtidsmål: Först och främst vill jag ju bygga upp en riktigt snygg, stark kropp. Jag kommer att sträva efter en riktigt bra symmetri. Och, jag är, som de flesta andra, väldigt sugen att kliva upp på scen en vacker dag :)

    Jag kommer att uppdatera passen regelbundet och förhoppningsvis lägga upp träningsbilder efter varje pass. Jag kommer att ta lite regelbundna pose-bilder med ungefär 4-6 veckors mellanrum, så man förhoppningsvis ser lite skillnad.

    Kosttillskot för tillfället:
    Vassleprotein
    Maltodextrin
    Multivitamin
    Omega-3
    Immi-flex (immunförsvars uppbyggare)
    EAA
    BCAA
    Kreatin monohydrat

    Kort och gott; Jag hoppas ni kommer följa min nya journal :)

    #219388

    Dagens pass; Bröst, axlar[/b]

    Bänkpress
    60*9
    60*7
    60*5

    Testade lite nytt utförande idag, tog skitbra!

    Lutande hantelpress
    17.5*6
    20*6
    22.5*6

    Lutande hantelflyes
    12.5*10
    12.5*10
    12.5*8

    Flyes i CabelCross
    12.5*20
    15*14
    15*12

    Axelpress – Hantlar
    10*10
    10*10
    10*10

    Stående sidolyft – Hantlar
    10*12
    12.5*8 dropp till> 7*8 dropp till> 5*8
    10*10

    Hantellyft framåt
    7*12
    7*15
    10*10

    Väldigt nöjd med passet. Inte speciellt tungt, men jag har ju tappat endel efter sjukdomen. Jag fick dock väldigt bra muskelkontakt – And that’s the way I roll baby 8)

    #219389

    Bilder, som utlovat;

    #219390

    Axeldelen;

    Skaplig pump efter

    Kanske blev lite mycket bilder idag. Men jag tycker att det är mycket roligare att läsa en journal som har bilder.

    #219391

    Kul med ny journal snyggiz, denna ska följas. ;)

    #219392

    Fan va härligt med en ny journal! Klart jag kommer följa denna också :) ..och jag håller med dig till 100%, en journal med massa bilder är bra mycket roligare att följa.

    Hur kommer du att köra nu då? Lågreps, högreps? Schema? :)

    Lycka till mannen! Nu kan vi äntligen bli biffiga tillsammans :D

    #219393

    Klart jag följer denna mate:)

    Ska bli roligt att se dina resultat om några månader!

    #219394

    Fin journal, fint pass, fina bilder ;) Kör hårt nu och glöm inte att vila :)

    #219395

    gött med en ny journal! , precis som du säger skit i hur tunga vikterna är kör på så du känner att det tar, lycka till!
    Btw håller med dej mkt roligare med en journal med bilder i fortsätt med det ;D

    #219396

    Nice detta ska följas

    #219397

    Du är tillbaka på nolltid. :up:
    Snygga bilder, sidechesten gillar jag verkligen.

    #219398

    jaha, då får man väll följa denna med. fan va jobbig du är….

    #219399

    Ser riktigt bra ut på bilderna! Men att du har en bra form visste jag ju iofs redan! Nu är det bara massan kvar…
    Du är nog tillbaks på nolltid ditt lille träningsfreak! ;)

    Jag ska allt följa dig!

    #219400

    Grym fysik du har Niclas, att du var hård det visste jag men inte så J..a hård.

    Jag skall följa och hjälpa dig Niclas. fortsätt med din målmedvetenhet, du kommer att gå hur långt som helst.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.