Jeppah´s Dagbok.

Home Forums Dagböcker Jeppah´s Dagbok.

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #56046
    #247531

    Hejsan alla. Tänkte att det kanske var dags att starta en dagbok o dela med mig av mina framgångar och händelser. Vem är jag då?.

    Jag heter jesper, är 19år och kommer ifrån gotland.
    Jobbar som IT-Tekniker men har ett stort intresse inom träning.
    ca 1.5veckor sen bestämde jag mig för att börja deffa och få en snyggare kropp till beachen 2011 :D så jag slöt med all godis,läsk chips, u name it. Ändrade mina matvanor till bättre, mer proteinrikare mat. Nu 1.5 veckor senare har jag gått ner ca 2.4Kg =) känner mig ganska duktig!

    Det som händer/har hänt idag är:
    05:35 Morgonpromenad.
    06:00 Frukost som innehåller: ett grovt bröd, kalkonpalsami, lättfil och proteinshake.

    08:00-16:00 : Jobb.Rör mig väldigt mycket på jobbet eftersom jag är fälttekniker så blir det en del farande framåt o tillbaka. Och Lunch, Kycklingfilé,grönsaker och quinoa(?)

    17:00 Gymmet. (kommer tillägga ikväll vad jag gjorde på träningen)
    18:30 Middag,Tror det blir Lax och ris/potatis samt grönsaker ikväll=)
    + Protein.

    22:00 Godnatt, Kanske en frukt innan;)

    Inte det bästa inlägget menmen, iallafall ett försök!! :)

    Peace out!

    #247532

    Bra initiativ att starta en journal tkr jag:d…det här kommer bli intressant att följa:D Grattis till viktnedgången förresten! va ligger vikten på och vad är målvikten?=)

    #247533

    kul att du är intresserad:) Glömde nämna det, men när jag började den 1/8 vägde jag 96.7Kg
    10/8 väger jag 94Kg :)
    Har ett mål på 90kg den 1 augusti. sen så nära 80 som möjligt i slutet av september, hälst vill jag ligga runt 75-80 :)

    #247534

    grattis till nedgången. kämpa på

    #247535

    yesyes. Då har man varit 1.5timme på gymmet nudå! gick bra :)
    Idag blev det bröst.

    Bänkpress:
    50kg 6×3PB
    40kg 8×3
    30kg 8×3