Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Idag var det då dax för Bröst o axlar, hade vart skittrött hela dagen men passet gick bra. Ända tills jag kollade i spegeln... va faaaan!!!
Ska det aldrig hända ngt?? Borde det inte synas liite iaf att man sliter på gymmet några gånger i veckan??
Helvete.. gick hem o har varit depp sen dess. Ska äta min mat nu o sen tröstaäta lite godis... (jag vet, skott i pannan o skylla sej själv o så, men idag är det en sån där dag bara)
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Pixi skrev:
Idag var det då dax för Bröst o axlar, hade vart skittrött hela dagen men passet gick bra. Ända tills jag kollade i spegeln... va faaaan!!!

Ska det aldrig hända ngt?? Borde det inte synas liite iaf att man sliter på gymmet några gånger i veckan??
Helvete.. gick hem o har varit depp sen dess. Ska äta min mat nu o sen tröstaäta lite godis... (jag vet, skott i pannan o skylla sej själv o så, men idag är det en sån där dag bara)
Jag hoppas att godiset ditt smakade, det kan du nog vara värd..Jag menar trots en skit dag så tog du dig till gymet och gjorde ditt bästa...
Sen är det föresten en bra stund kvar till sommar och bikini mode...Så vist kommer det hända grejer...
Kram på dig!
Titel
Registrerad 2006-01-19
Inlägg 448
Pixi skrev:
Bygga muskler tar låååååång tid!
Man måste slita i år om det ska hända något!
Säger det av egen erfarenhet! Du vet ju kortet jag visade innan jag började träna!
Men hur länge har du kört riktigt hård träning och bra kost?, och utan uppehåll,skador och sjukdomar?
Kämpa på!
[size=4]MVH Emil

[/b]
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
ZuperZandra: hehe.. nja, godiset smakade inge vidare faktiskt! :cry: men lika bra det egentligen. Sant, än är det ett par månader kvar.. TACK O LOV!! Hoppas du får en skön dag! KRAM!
ED86: Tack! Jo, jag vet att det tar låååångt tid... men jag vill NU NU NUU!!! 
Hm... svårt att säga med träningen.. klart man tar uppehåll 1-2 veckor om man blir sjuk.. annars var senaste upphållet i somras på 2 månader! Vad gäller kosten har jag ingen aning!! haha.. äter ju ändå rätt ok generellt sett 
Idag är det iaf vila från gymmet så det blir långpromenad med Athena ist.
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Hur har den vart i dag då?Fått tillbaka lite gnista..?
Hihi, kanske va tur att godiset inte var så underbart, kan du hålla dig borta en stund till! :emo-thumb
Ha en bra kväll nu, och i morgon nya tag!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Njaa... dagen började inge bra och jag har mest surat idag!
Men nu framåt kvällen blev jag mest sur på mej själv för att jag mesar!!
Som jag ser det finns 2 saker att göra... antingen sitta hemma o gnälla elller göra något åt det...
Så det är precis vad jag ska köra!! Ska kämpa på hårdare och äta ännu mer "bra" mat!!!! Ska börja lite försiktigt imorgon bitti med årets första intervallpass, då jag antagligen inte hinner till gymmet :/
Ha en underbar kväll du också!
Eyes on the target!
Titel
Registrerad 2007-07-10
Inlägg 306
[QUOTE=Pixi;693436]ZuperZandra: hehe.. nja, godiset smakade inge vidare faktiskt! :cry: men lika bra det egentligen. Sant, än är det ett par månader kvar.. TACK O LOV!! Hoppas du får en skön dag! KRAM!
Hur kan godiset inte smaka bra??? Det har jag aldrig vart med om!
Kämpa på, det kommer att släppa snart! Tar ju en tid för kroppen att ställa om sig och så! Kom ihåg att du slösar bara en massa onödig energi på att vara sur och besviken, ta ut den energin på gymmet istället! You go girl!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
hannav86 skrev:
Hur kan godiset
inte smaka bra??? Det har jag aldrig vart med om!
Kämpa på, det kommer att släppa snart! Tar ju en tid för kroppen att ställa om sig och så! Kom ihåg att du slösar bara en massa onödig energi på att vara sur och besviken, ta ut den energin på gymmet istället! You go girl!

Haha! Ibland är det gott med bara nån bit.. sen smakar det inte och står en upp i halsen! Åt godis som en galning innan så är glad att det är på detta vis nu!!

Precis! Det gäller att prioritera vart man ska lägga energin.. så benpasset ikväll eller imon kommer inte bli nådigt!!

Ha en skön dag!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Dax att uppdatera!!
I fredags blev ett ett gött komprimerat ben och armpass! Skööön start på helgen! 
Idag var det åter tid för rygg o axelpasset..
Var trött som satan hela dagen o var lagom sugen på att träna... ville helst bara krypa ner i min sköna säng o sova hela dagen. Sov dåligt hela helgen och det inte bättre inatt.. Åt en kass advokado igår kväll och blev lagom mysigt magsjuk och trodde jag skulle dö! Magen svullnade och jag såg höggravid ut.. Men nu är det bra igen!!
Peppade satan innan passet så jag var laddad när jag väl kom dit!
och passet gick kanon! yeees!
Nu i eftermiddags var jag ute och gick med några kompisar och vovvarna i skogen. Det snöade redan lite när vi gick men brakade loss ordentligt sedan! Hundarna var helt galna och vi såg ut som pandor efter att ha gått i motvind i snöstormen!! Skönt att komma hem sedan kan jag lova!!
Såhär såg det föresten ut i lördags kväll/natt när jag gick från bussen.. SÅÅÅ mysigt!!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Sådär ja..
Nu är det kväll igen. Dagarna går väldigt snabbt plötsligt.
Jaja, fixade mitt bröst o magpass idag. Har alltid haft lite problem att köra tunga bröstövningar och det suger FETT. Men det är bara att göra det bästa av det o köra tyngre i de övningar som känns bra.
Efter gympasset var det dax för brädpasset... haha, känns som det blir jobbigare för varje gång!!
GÖÖTT!!
Imon är det vilodag o jag ska se til att ägna tiden till att plugga, ta en långpromenad och gå o klippa mej. Blir en skön dag imon... känner det på mej! :happy:
Ska göra lite nytta nu ikväll och innan jag ser till att gå o lägga mej I TID. Blir lite diskning och städning.. alltid skönt när det är ordning o reda!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Är det vilodag så är det!!
Upp i hyffsad tid o gjorde äppelkaka medans jag väntade på frukostkaffet... 

Ska strax göra mej iordning o traska neråt stan. Götte!
O borde plugga satan... har tenta på fredag... hur jävla sugen är man på det? BLÄÄ. Får väl se om jag har nån disiplin o sätter mej. Senare.
Ha en bra dag people!
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Det såg riktigt smarrigt ut..... Antar att den smakade lika gott som den såg ut.
Hur går det annars för dig?
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
ZuperZandra skrev:
Det såg riktigt smarrigt ut..... Antar att den smakade lika gott som den såg ut.
Hur går det annars för dig?
Hehe, det kan jag lova

Behövde ngt gott så lika bra att göra det själv så man vet vad som finns i!
Jodå, det går väl sakta men säkert framåt hoppas jag! Ökar i vikter o så men tycker inte det varken syns eller känns.. :/ Men det gör mej bara ännu mer taggad att kämpa på!!! Allt bra med dej? Hur går din träning??
Titel
Registrerad 2007-07-10
Inlägg 306
Pixi skrev:
Är det vilodag så är det!!
Upp i hyffsad tid o gjorde äppelkaka medans jag väntade på frukostkaffet...

Ska strax göra mej iordning o traska neråt stan. Götte!
O borde plugga satan... har tenta på fredag... hur jävla sugen är man på det? BLÄÄ. Får väl se om jag har nån disiplin o sätter mej. Senare.
Ha en bra dag people!
Din lilla suktis där!

Det där såg götteligött ut!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
hannav86 skrev:
Din lilla suktis där!

Det där såg götteligött ut!
Hehe... ibland behövs lite gott för att få ny energi

Det va säkert tack vare den som jag orkade upp och var på gymmet lite efter 7 i morse!

Körde ett nice benpass o sen lite cardio på det! För en gångs skull..!
Jävla gott att träna på morgonen faktiskt.. inte mkt folk så tidigt. Men man är ju fortfarande lite seg... får ta några koffeintabletter till nästa gång
Nu väntar en helvets dag med TOTALT plugg inför tentan imon... jag vill redan gå o lägga mej!
Hoppas ni andra får en skönare dag iaf..!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
FREEDAAG!!!! Vilket innebär bic o tric!!!!! 
Var trött som ett as efter att ha skrivit tenta i morse.. så var lagom taggad när jag kom till gymmet. MEN jag piggnade konstigt nog till ganska fort och det blev ett nice pass! 2*10*10kg på hammers så det blir att höja till 12,5 kg nästa gång!! :dance:
Känner redan att jag kommer ha träningsvärk imon!!
YEES!!!!
Snart dags att emigrera till annan ort över helgen så att ingen hittar mej..! Ha en go helg people!!!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Titel
Registrerad 2006-01-19
Inlägg 448
Pixi skrev:
6 reps med
15kg i sista setet axelpress känns GÖTT!!!! Är jävligt nöjd!!

Vilket sinne! Bra jobbat!
[size=4]Kör hårt![/b]
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
ED86 skrev:
Vilket sinne! Bra jobbat!
[size=4]Kör hårt![/b]
Haha! Tackar!!!

Är som sagt nööjd

Kör hårt du också!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Är helt jävla slut.. tisdagarna is killing mee!
Körde ett hyffsat lätt bröstpass.. Kände av en gammal skada så det fick bli lugnt idag. Sedan var det brädpasset. Det blir bara jobbigare för varje gång, sweeet! Efter det körde jag slut på magen i gymmet.. Så nu är jag ordentligt död! Dax att äta ordentligt nu och sen blir det slappa för hela slanten! 
Peace out!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
BEEEN!!
En lätt promenad innan passet, lite uppvärmning i skidmaskinen o sen var de bara att de sej på vikterna!
Knäna knäckte o lät inte alls lika mycket som vanligt med en rejäl uppvärmning! skönt! Hade bra kontakt genom hela passet så det var nära att benen vek sig i trappan ner sedan... då vet man att det tagit fint! 
Däremot hittade jag en krigszon på axeln.. vikterna i vadmaskinen hade köttat in tröjan vilket hade SPRÄCKT en massa blodkärl... sexigt som fan..
Jaja, ska fixa lite o sen sova... upp i ottan imon o åka till Sthlm på möte o sedan hem o hämta Athena o vidare till Hstad... Busy busy!
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Pixi skrev:
BEEEN!!
En lätt promenad innan passet, lite uppvärmning i skidmaskinen o sen var de bara att de sej på vikterna!
Knäna knäckte o lät inte alls lika mycket som vanligt med en rejäl uppvärmning! skönt! Hade bra kontakt genom hela passet så det var nära att benen vek sig i trappan ner sedan... då vet man att det tagit fint!

Däremot hittade jag en krigszon på axeln.. vikterna i vadmaskinen hade köttat in tröjan vilket hade SPRÄCKT en massa blodkärl... sexigt som fan..
Jaja, ska fixa lite o sen sova... upp i ottan imon o åka till Sthlm på möte o sedan hem o hämta Athena o vidare till Hstad... Busy busy!
Det är väl skoj, ärr från fältet...! :emo-thumb
Lycka till med dagen i morgon,låter som du säger som en riktigt upptaget dag.Men sen är det i alla fall helg...
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
ZuperZandra skrev:
Det är väl skoj, ärr från fältet...! :emo-thumb
Lycka till med dagen i morgon,låter som du säger som en riktigt upptaget dag.Men sen är det i alla fall helg...
Haha, precis! Bevis på att man varit där!

Jo, blir fullt upp imon.. men det ska bli spännade! O sen en lugn o skön helg med skogspromenader!!
Ha en fin helg!!
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Pixi skrev:
Haha, precis! Bevis på att man varit där!

Jo, blir fullt upp imon.. men det ska bli spännade! O sen en lugn o skön helg med skogspromenader!!
Ha en fin helg!!
Det låter i alla fall som att du kommer få en skön helg..Ut i skogen är ALDRIG fel...
Vi fick tyvärr avliva vår hund i sommras 08, då hon vart väldigt sjuk.Vi han ha henne i 8 år, så det är med stor saknad man tänker på henne varje dag.Då speciellt när man går morgonpromisar, ut i skogen..Ja du fattar....
Ha det bäst!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
ZuperZandra skrev:
Det låter i alla fall som att du kommer få en skön helg..Ut i skogen är ALDRIG fel...
Vi fick tyvärr avliva vår hund i sommras 08, då hon vart väldigt sjuk.Vi han ha henne i 8 år, så det är med stor saknad man tänker på henne varje dag.Då speciellt när man går morgonpromisar, ut i skogen..Ja du fattar....
Ha det bäst!
Oj oj.. Det blir aldrig som man tänkt sej!

Blev inte mkt av promenader.. Bara en satans massa fika, chips o annat slaffs! Men snacka om energi till veckans pass iaf!!!! Man får se det positivt..!
Usch, sånt är verkligen hemskt. Men man får vara glad för den tid man får med dem
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Pixi skrev:
Oj oj.. Det blir aldrig som man tänkt sej!

Blev inte mkt av promenader.. Bara en satans massa fika, chips o annat slaffs! Men snacka om energi till veckans pass iaf!!!! Man får se det positivt..!
Usch, sånt är verkligen hemskt. Men man får vara glad för den tid man får med dem

Med andra ord en helomvändning mot vad som var tänkt...Men dom helgerna måste oxå finnas..Njuta och svulla ibland!!!

Satsa hårt på gymet denna vecka, träna lite för mig me..!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
ZuperZandra skrev:
Med andra ord en helomvändning mot vad som var tänkt...Men dom helgerna måste oxå finnas..Njuta och svulla ibland!!!

Satsa hårt på gymet denna vecka, träna lite för mig me..!
Jaa... blev ju det! Trodde vi skulle bli ihjälkörde under fredagens bilfärd så jag var rätt glad att jag levde resten av helgen och "firade" det lite...! haha!
Ska göra mitt bästa i veckan... ska till Bollnäs i em och några dagar framåt så mitt rygg+axelpass får vänta tills sent ikväll eller imon

Men har blivit lovad att det ska finnas gym dit vi ska också så det ska nog ordna sig! I annat fall blir det ut o kuta i skogen och snön! Får ju se till att ordna det för sig!!!
Krya på dej!!
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 1 549
Titel
Registrerad 2008-03-01
Inlägg 892
Jag hoppas att du hittar något stört skönt att sätta på dig i kväll, och att du har roligt som få!!!
Glöm inte, varannan VATTEN.......!