My way 2 a gorilla body

Home Forums Dagböcker My way 2 a gorilla body

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #101688
    #1075899

    Nu efter 2 månaders träning så har jag värkligen fastnat för att styrketräna. När jag var 17 så tränade jag och polarna lite på det lokala gymet här i åtvid men motivationen tog snabbt slut. Men nu efter att allt skit som varit tidigare är en historia och nu när jag mår bättre så har jag dragit igång seriöst med träningen 4 dagar i veckan gym och en dag kondition.
    När jag började i slutet utav januari så vägde jag 70kg och var tanig som fan. Men nu efter bara 2 månader så har jag gått upp 6,5kg och har börjat köra med lite tyngre vikter(tyngre för mig) Tex hantlar har jag gått från 12kg som jag körde med i början till 20kgx16x3.
    Jag vet att det inte är allt för mycket att skryta med men detta är bara början och kul att jag hittat hit där det finns fler liksinnade och där man förhoppningsvis kommer få lite mer motivation och tipps och tricks:)

    Lägger upp en bild på hur jag såg ut när jag började och en som jag tog för 2 veckor sen efter ett pass.

    #1075900

    Här kommer gårdagens pass.
    -Biceps
    Hantlar: 18kg 1×16 1×22 1×24
    Stång 20kg 2×16
    -Triceps
    Maskin 30kg 2×10
    Maskin 32,5 1×8
    Maskin 25 2×12
    Maskin över huvudet 20kg 3×10

    Sedan gick jag upp och körde biceps igen ock körde 20kg hantlar vilket jag inte trodde jag skulle orka.
    Hantlar 20kg 3×16

    Sedan avslutades det med hopprep ca 3-4min och bastu efter det för att slappna av lite i musklerna:)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.