Söt

Home Forums Dagböcker Söt

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #477304

    Hej

    #67350
    #477305

    Kan inte bli annat än bra! ganska coolt att ta tävlingsdebuten utomlands med.. jobba jobba:emo-thumb

    #477306

    Kul att det ser så ljust ut Stefansson! Men du, och jag vill egentligen inte vara en jobbig jäkel, bild nr 1 (som heter leif spännis.jpg), är inte den bra mycket äldre än september förra året? Jag känner igen den från någon bildtråd, och det var lääänge sen jag såg den. Kommer ihåg den eftersom den då som nu är förvrängd på något sätt.

    Jaja, jag kan ha fel (och det är inte första gången!)…

    #477307

    Tack så mycket killar!

    Jag tror den är tagen i september om jag nu inte finns helt fel =).. hahah

    #477308

    Ser grymt ut för din ålder. Mitt tips, ta hjälp av någon me poseringen, lycka till

    #477309

    Tack Peter!
    Detta är då inga riktiga poseringar, utan bara lite bilder som har tagits. Kommer upp riktiga snarast!

    #477310

    Okok, men ta ändå hjälp med poseringen. En van posör kan snabbt korrigera felposeringar så att du lär in rätt från början. Fula vanor sätter sig snabbt. Sen vet jag inte så mkt om tävlingen world fitness och vad det är för gren, är det bodybuilding eller nån form av fitness? Hur som helst har du alltid nytta av god posering.
    Gör nåt som de flesta inte gör, ta ett par bra bilder på alla obligatoriska poser, dvs:
    dubbel biceps framifrån
    latsspread framifrån
    sidechest
    side triceps
    dubbel biceps bakifrån
    latsspread bakifrån
    ben och mage

    /Peter

    Stefansson wrote:
    Tack Peter!
    Detta är då inga riktiga poseringar, utan bara lite bilder som har tagits. Kommer upp riktiga snarast!
    #477311

    Fitness tävling är det. Har fått hjälp, mycket bra hjälp vilket jag har uppskattat mycket.
    Det poseringarna som du skrev upp där är de obligatoriska som vanligt även i denna tävlingen

    #477312

    Jävlar, verkligen bra resultat för din ålder.

    #477313

    Tack så mycket =)..
    Blev ett härligt ryggpass igår med fokus på bredden!

    Idag körde jag tsm med min nyblivna träningscoach Daniel Dehn ett armpass, biceps supersettat med triceps under hela passet. Galen pump!

    #477314

    Blev ett tidigt pass med cardio idag följt av baksida lår tillsammans med träningcoach och efter det 20 min på bandet!
    Övningar: bencurl supersettat med hypersträck (spänning i röv, baksida lår hela vägen), bencurl med ett ben supersettat på utfall fokus på baksida och till sist vader!

    Torsken slank precis ner i magen och nu blir det till att ta de lungt tills det är dags för ett till cardio pass lite senare!

    Stay black!

    #477315

    Du var mig en bastant herre! Grym fysik! Detta skall följas..

    #477316

    Thanks coach!

    Tack så mycket, ska försöka hålla det så intressant det bara går =).

    Blev ett ryggpass tsm med coachen idag, riktigt bra kontakt och svetten rann som aldrig förr! Älskar det!

    Blir ett sista armpass imorgon innan jag beger mig av till Norrköping och på torsdagmorgon blir det Grekland!

    #477317

    Tack coach för bilderna! Ser riktigt bra ut =).

    Börjat komma tillbaka och stadga mig efter Grekland resan.
    Slutade som 4a och fick pokal + medalj! Underbart!!

    Tävlingen var riktigt kul och detta är garanterat något jag kommer fortsätta med, kan knappt förstå att jag har tävlat eller absolut inte att jag slutade som fyra i min första tävling och ett junior VM?!?!

    Körde på med ett tungt ryggpass igår då vi har gått över till några tunga veckor nu och framöver, galen träningsvärk!
    Blev även ett riktigt bra bröstpass idag som jag är riktigt nöjd med, HEAVY WEIGHT BABY!!

    Bilder etc från tävlingen kommer upp så fort jag har fått dom =)

    Take care

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.