Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Hej

Raderad
Titel
Registrerad 2018-08-15
Inlägg 0

Kan inte bli annat än bra! ganska coolt att ta tävlingsdebuten utomlands med.. jobba jobba:emo-thumb

Raderad
Titel
Registrerad 2018-08-15
Inlägg 0

Kul att det ser så ljust ut Stefansson! Men du, och jag vill egentligen inte vara en jobbig jäkel, bild nr 1 (som heter leif spännis.jpg), är inte den bra mycket äldre än september förra året? Jag känner igen den från någon bildtråd, och det var lääänge sen jag såg den. Kommer ihåg den eftersom den då som nu är förvrängd på något sätt.

Jaja, jag kan ha fel (och det är inte första gången!)...

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Tack så mycket killar!

Jag tror den är tagen i september om jag nu inte finns helt fel =).. hahah

Raderad
Titel
Registrerad 2018-08-15
Inlägg 0

Ser grymt ut för din ålder. Mitt tips, ta hjälp av någon me poseringen, lycka till

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Tack Peter!
Detta är då inga riktiga poseringar, utan bara lite bilder som har tagits. Kommer upp riktiga snarast!

Raderad
Titel
Registrerad 2018-08-15
Inlägg 0

Okok, men ta ändå hjälp med poseringen. En van posör kan snabbt korrigera felposeringar så att du lär in rätt från början. Fula vanor sätter sig snabbt. Sen vet jag inte så mkt om tävlingen world fitness och vad det är för gren, är det bodybuilding eller nån form av fitness? Hur som helst har du alltid nytta av god posering.
Gör nåt som de flesta inte gör, ta ett par bra bilder på alla obligatoriska poser, dvs:
dubbel biceps framifrån
latsspread framifrån
sidechest
side triceps
dubbel biceps bakifrån
latsspread bakifrån
ben och mage

/Peter

Stefansson skrev:
Tack Peter!
Detta är då inga riktiga poseringar, utan bara lite bilder som har tagits. Kommer upp riktiga snarast!

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Fitness tävling är det. Har fått hjälp, mycket bra hjälp vilket jag har uppskattat mycket.
Det poseringarna som du skrev upp där är de obligatoriska som vanligt även i denna tävlingen

Titel
Registrerad 2007-05-11
Inlägg 178

Jävlar, verkligen bra resultat för din ålder.

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Tack så mycket =)..
Blev ett härligt ryggpass igår med fokus på bredden!

Idag körde jag tsm med min nyblivna träningscoach Daniel Dehn ett armpass, biceps supersettat med triceps under hela passet. Galen pump!

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Blev ett tidigt pass med cardio idag följt av baksida lår tillsammans med träningcoach och efter det 20 min på bandet!
Övningar: bencurl supersettat med hypersträck (spänning i röv, baksida lår hela vägen), bencurl med ett ben supersettat på utfall fokus på baksida och till sist vader!

Torsken slank precis ner i magen och nu blir det till att ta de lungt tills det är dags för ett till cardio pass lite senare!

Stay black!

Jimpah
Titel
Registrerad 2006-09-14
Inlägg 176

Du var mig en bastant herre! Grym fysik! Detta skall följas..

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Thanks coach!

Tack så mycket, ska försöka hålla det så intressant det bara går =).

Blev ett ryggpass tsm med coachen idag, riktigt bra kontakt och svetten rann som aldrig förr! Älskar det!

Blir ett sista armpass imorgon innan jag beger mig av till Norrköping och på torsdagmorgon blir det Grekland!

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Tack coach för bilderna! Ser riktigt bra ut =).

Börjat komma tillbaka och stadga mig efter Grekland resan.
Slutade som 4a och fick pokal + medalj! Underbart!!

Tävlingen var riktigt kul och detta är garanterat något jag kommer fortsätta med, kan knappt förstå att jag har tävlat eller absolut inte att jag slutade som fyra i min första tävling och ett junior VM?!?!

Körde på med ett tungt ryggpass igår då vi har gått över till några tunga veckor nu och framöver, galen träningsvärk!
Blev även ett riktigt bra bröstpass idag som jag är riktigt nöjd med, HEAVY WEIGHT BABY!!

Bilder etc från tävlingen kommer upp så fort jag har fått dom =)

Take care

Titel
Registrerad 2010-05-25
Inlägg 5

Grymma bilder kompis och grym placering! Då blir det min debut om 4 dagar i Alingsås! Hehe! Stenungsunds "up-comings"! Hahaha! =)

Titel
Registrerad 2010-06-03
Inlägg 5

Säger grattis till 4:e platsen i Grekland. Riktigt bra jobbat!
Beträffande din fysik så ser den riktigt bra ut.

Titel
Registrerad 2009-05-03
Inlägg 21

Tack Johan och Christian! Glädjer mig när folk uppskattar min kropp.

Blev ett baksida lår pass igår och är i fullgång att ladda inför ett mastigt ryggpass om ca 50 min! Here we go!!

Titel
Registrerad 2010-06-03
Inlägg 5

Stefansson skrev:
Tack Johan och Christian! Glädjer mig när folk uppskattar min kropp.

Blev ett baksida lår pass igår och är i fullgång att ladda inför ett mastigt ryggpass om ca 50 min! Here we go!!

Ser tiktigt lovande ut (Y) Lycka till i framtiden! :)

Raderad
Titel
Registrerad 2018-08-15
Inlägg 0

Ruskigt bra jobbat! Förresten vad är tsm?:|

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 5 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden

• BODY 404, augusti

• BODY 403, maj 2018

• BODY nr 1 2018