Är desperat och i behov av hjälp! 74 kg till 60 kg innan juli. Hur ska jag göra?!

Home Forums Deff och fettminskning Är desperat och i behov av hjälp! 74 kg till 60 kg innan juli. Hur ska jag göra?!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #106436
    #1082866

    Hej! :)
    Jag är en tjej som är 170 cm lång och idag väger 74 kg. För fyra år sedan vägde jag 60 kg och Jag skulle vilja gå ner 14 kilo innan Juli 2015. Så inom 5 månader. Är detta möjligt? Hur ska jag göra? Det känns som att jag har testat allt. Jag vill inte förlora för mycket muskler. Stör mig så himla mycket på mina fettlager. Är helt mjuk. Just nu har jag en ganska plufsig mage och knubbiga armar, låren har fett samt ryggen. Mina vader är tjocka men dem är mer muskulösa, jag skulle dock vilja minska dem med.

    Jag vill vara snygg och fräsch inför sommaren då jag besöker Sverige och jag vill se riktigt bra ut inför mina gamla vänner och min svenska familj. Snälla hjälp mig!

    #1082957

    Kan glatt meddela att jag gått ner från 74kg till 71,7 kg. Jag äter 1300 kalorier per dag och jag tränar inte. Min tanke nu är att fortsätta uppdater hur det går för mig och om någon ser det här får ni supegärna tipsa mig om vad jag kan göra för att gå ner ännu mer. Jag är inget stort fan utav att träna men jag brukar vara hyfsat duktig med att hålla kosten. Det enda som är svårt är när jag får sötsug. Jag brukar aldrig ha sötsaker hemma men jag hittar andra grejer och äter alldeles för mycket av det. Har någon tips på kalorifria saker jag snaska på istället, eller någon dryck som får en att tappa suget?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.