Deff/viktnedgång ca. 6 veckor

Home Forums Deff och fettminskning Deff/viktnedgång ca. 6 veckor

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #106758
    #1083312

    Halloj där!

    Jag har under en längre period haft ett break från min träning. Pinsamt att behöva säga det men detta beror endast på lathet sedan jag skaffade jobb för drygt ett år sedan.

    Nu har jag dock bestämt mig. Jag ska tillbaka till dom gamla vanorna!
    Det jag undrar är om någon hjälpsam själ här på Body kan ge ut ett litet kostschema samt ett litet träningsschema?

    Jag har försökt få tillbaka min gamla goda rutin och motivation, men den har aldrig riktigt kommit tillbaka då jag endast gått till gymmet lite spontant och ätit efter magkänsla. Därför är jag intresserad av någon form av schema att följa för att på så sätt få igång motivationen.

    Om mig:
    21 år gammal.
    182 cm, 89-90kg.
    Ganska så hög fettprocent just nu, men har en del muskler i grunden sedan tidigare (önsketänkande?)
    Inte så himla rookie när det kommer till gym.

    Tanken är att följa detta schema i ca.6 veckor mer eller mindre (framförallt kostschemat).
    På mitt lilla gym som ligger i min bostad har jag tillgång till skivstänger med en hel del vikter. Fria vikter upp till ca. 30kg per arm (sketna saker som man måste plocka av och på för att ändra vikten).
    Sedan finns det lite löparband och dylikt för cardio.

    Uppskattar alla svar! Om ni behöver mer ”info” om mig eller mina förutsättningar så är det bara att fråga på.

    Vi hörs!

    Johan

    #1083759

    Hej från mig. Jag använder en bantning produkt Lipovon. För mig är detta en mycket bra produkt!

    #1083775

    Kan bara börja att säga om du vill bli av med den höga fettprocenten börja med Intermittent Fasting

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.