Hur får jag bort de sista fettet runt magen?

Home Forums Deff och fettminskning Hur får jag bort de sista fettet runt magen?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author
    Posts
  • #381497

    Hur får jag bort det sista fettet?
    Ligger kanske runt 10% just nu ? , men vill få bort de sista runt magen .
    Läste på leangains att han tipsa om något som hette Yohimbine om man vill bli av med ”stubborn body fat” . Någon som provat det? Är det dopingklassat?
    Hur gör ni för att få bort det sista?
    [img=http://img846.imageshack.us/img846/406/fetn.jpg]

    #60949
    #381498
    Wahlberg wrote:
    Hur får jag bort det sista fettet?
    Ligger kanske runt 10% just nu ? , men vill få bort de sista runt magen .
    Läste på leangains att han tipsa om något som hette Yohimbine om man vill bli av med ”stubborn body fat” . Någon som provat det? Är det dopingklassat?
    Hur gör ni för att få bort det sista?
    [img=http://img846.imageshack.us/img846/406/fetn.jpg]

    Dude…. det finns inget att få bort…..

    #381499
    krille93 wrote:
    Dude…. det finns inget att få bort…..

    Jo , denna formen går jag runt med året om . Måste gå att få bort det sista med ?

    #381500

    Nej du måste inte få bort mer. Vill du ha bprt mer så är det ett fortsatt kaloriunderkott som gäller. Dock max 200-300kcal underskott per dag ihop med ett högt proteinintag.Iaf med din redan låga BF%.

    Personligen så är jag ganska säker på att du kommer se anoretiskt ut om du tappar mer vikt så för din egen skull så låt bli.

    #381501

    Jeesus… Din midja är som mitt lår.
    Det nutida idealet är banne mej inte sunt.

    #381502

    10%? snarare -10%

    #381503

    Vad väger du och hur lång är du?

    #381504
    Tommy Ivarsson wrote:
    Nej du måste inte få bort mer. Vill du ha bprt mer så är det ett fortsatt kaloriunderkott som gäller. Dock max 200-300kcal underskott per dag ihop med ett högt proteinintag.Iaf med din redan låga BF%.

    Personligen så är jag ganska säker på att du kommer se anoretiskt ut om du tappar mer vikt så för din egen skull så låt bli.

    Jo , men kosten har jag bra koll på . Fast som jag förstår det så är det skillnad på att få bort det sista fettet just runt nedre magen? Ingen som provat yohimbine här inne?

    Men det beror ju på att jag inte har så mkt muskler?
    Har svårt att tro att jag skulle se sämre ut mer lägre bf så länge jag behåller de muskler jag har.

    Nykropp: Jag är 183 cm och väger 68,5

    #381505
    Spridis wrote:
    Det nutida idealet är banne mej inte sunt.

    Det är inget ideal. När man vill bli ännu magrare än sådär så är det bara hjärnspöken som ingen annan tycker ser bra ut. Tro mig, jag vet av erfarenhet.

    #381506
    Eddie Vedder wrote:
    Det är inget ideal. När man vill bli ännu magrare än sådär så är det bara hjärnspöken som ingen annan tycker ser bra ut. Tro mig, jag vet av erfarenhet.

    Men va tråkiga ni är . Om vi bortser från vad som är snyggt och inte ;) Hur skulle jag isåfall droppa mitt bf till 5% och behålla alla muskler?

    #381507
    Wahlberg wrote:
    Men va tråkiga ni är . Om vi bortser från vad som är snyggt och inte ;) Hur skulle jag isåfall droppa mitt bf till 5% och behålla alla muskler?

    Muskler?

    #381508
    Dementis wrote:
    Muskler?

    Vet , det är mest skinn and bones , men säg att jag hade haft 5 kilo muskler till på kroppen då? Hur får man endå bort det sista fettet? Jag är intresserad av att veta :) Så om alla bortser från min bild och droppar lite information istället?

    #381509
    Wahlberg wrote:
    Vet , det är mest skinn and bones , men säg att jag hade haft 5 kilo muskler till på kroppen då? Hur får man endå bort det sista fettet? Jag är intresserad av att veta :) Så om alla bortser från min bild och droppar lite information istället?

    Du får kalla mig moralkärring men du har ju redan, i dina första inlägg, tydliggjort att det handlar om DIG. Så bara för att du ändrar syftet i efterhand lurar du ju ingen att tro att det inte längre handlar om dig.

    Och jag vill inte ha på mitt samvete hur jag tipsar en mager person att bli ännu mer mager. Men andra kanske inte känner som jag och de kan ju kanske hjälpa till.

    #381510
    Eddie Vedder wrote:
    Du får kalla mig moralkärring men du har ju redan, i dina första inlägg, tydliggjort att det handlar om DIG. Så bara för att du ändrar syftet i efterhand lurar du ju ingen att tro att det inte längre handlar om dig.

    Och jag vill inte ha på mitt samvete hur jag tipsar en mager person att bli ännu mer mager. Men andra kanske inte känner som jag och de kan ju kanske hjälpa till.

    Finns det några hälsonackdelar med att vara magrare ? Eller varför är det tabu:)?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.