Liten tjej som vill bli större :)

Home Forums Deff och fettminskning Liten tjej som vill bli större :)

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #105474
    #1081768

    Har fått hjälp med kost- och träningsschema av kostrådgivare/pt online. Väger nu 52 kg (är 1,61) och vill gärna börja bygga muskler nu men pt:n tycker vi ska trycka ner kroppsfettet ännu mer innan vi börjar bygga.
    Jag är dock så himla sugen på att bygga nu då jag är så sjukt less på att dieta och så taggad på att bygga. Dessutom har jag bara en månad kvar med pt och känns som att det är själva muskelbyggandet och kosten jag behöver hjälp med, dieta kan jag redan :) För är ju inte billigt med online-pt heller…

    Men min fråga är nu, är det klokast att trycka ner fettprocenten så låg som möjligt innan man börjar bygga eller funkar det lika bra att bli av med sen? Handlar om 3 kg ungefär.

    #1082179

    Jag hade byggt innan. Du verkar ju vara ganska smal redan, så din fettprocent lär verkligen vara på den hälsosamma sidan. Jag hade byggt om jag var du. Det är väl dessutom svårare att bygga muskler med en låg fettprocent. Jag tycker att din PT är lite nonchalant om han/hon inte lyssnar på vad DU vill, det är ju trots allt du som betalar för att nå DINA mål!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.