Ska man gå på vågen eller ej?

Home Forums Deff och fettminskning Ska man gå på vågen eller ej?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #106509
    #1082975

    Hej! Är inne i min första deff. Är i startgroparna på vecka 3. Har detoxat tre veckor innan det. Syndat 3 dagar under denna 5 veckors period. Tränar numera 3-4 dagar i veckan,2-3 gympass med 20 min cardio efter och ett simpass. Är inte vältränad eller något men är en tjej på nuvarande 65 kg (165cm lång) och skall gå ner till 60 (målvikt 62). Äter 1700kcla per dag. Har fått inse att jag åt mindre än så tidigare pga stress och dålig hungerkänsla. Alltså dåliga matvanor har lett till att jag gick upp i vikt till 69kg. Det mesta sätter sig på rumpan och låren (klassiskt för kvinnor?) Efter 3 veckors detox gick jag ner 65 och står nu still där.. Ska man gå på vågen under deff? En kompis menar att kroppen ställer om sig med att få i sig massor med mat nu innan förbränningen går igång då jag enligt honom utsatt min kropp för svält? Jag har svårt att få i mig 1700kcal på en dag. Det är mycket mat för mig. Mäter mig också men känns konstigt att man inte går ner något men har gått ner ca 1 cm på mina problemområden dessa två veckor. Alltså problem att vågen inte visar något och tror ni upplägget 1700kcal är bra för mig samt tror ni att min kropp ställer om sig och hur lång tid tar det i så fall?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.