Titel
Registrerad 2011-11-05
Inlägg 4
Har kört en LCHF diet nu i ca 1,5månad. Eller inte helt,
40% fett, 50% protien och resten Carbs.
Gått ner från 94 till 87. Men har fortfarande en bit kvar tills sexpacket som jag är ute efter, ligger på ca 15-16% bf just nu på mina 184cm.
Så snälla hjälp mig nu, finns det något sista knep (utan att tappa för mkt muskelmassa) som jag har missat? Någon diet? vad som helst. Jag kan äta vad som helst är inte ett dugg kräsen 
Edit: Om jag missade det så har jag alltså 3v på mig (drar utomlands då)
Titel
Registrerad 2012-04-29
Inlägg 320
rilleman27 skrev:
Har kört en LCHF diet nu i ca 1,5månad. Eller inte helt,
40% fett, 50% protien och resten Carbs.
Gått ner från 94 till 87. Men har fortfarande en bit kvar tills sexpacket som jag är ute efter, ligger på ca 15-16% bf just nu på mina 184cm.
Så snälla hjälp mig nu, finns det något sista knep (utan att tappa för mkt muskelmassa) som jag har missat? Någon diet? vad som helst. Jag kan äta vad som helst är inte ett dugg kräsen
Edit: Om jag missade det så har jag alltså 3v på mig (drar utomlands då)
Har själv varit i den sitsen. Det sista fetter är svårt att bli av med men om du går med ett lagom stort energiunderskott och är envis kommer du tillslut få dina resultat (ingen aning om det just kommer ta 3v). Men man märker också att i den låga fettprocenten spelar vattnet i kroppen en stor roll asså visuellt. Jag trodde förrut när jag inte visste något, att min ämnesomsättning sjönk så lågt så jag knappt kunde äta nåt för att förlora det sista. Mycket pga att när jag åt massa kolhydrater samlade jag på mig massa vätska som jag trodde var fett. När jag åt så lite förlorade jag ju såklart massa muskler. Så fortsätt som du kör och fortsätt gå med ett normalstort energiunderskott så kommer det nog gå bra!