Hej!
Jag har precis påbörjat min deff inför sommaren och undrar om ni tycker detta låter som ett rimligt upplägg?
Är 17år, 173cm, 61kg. (inga komentarer om att jag är för ung el likn tack)
Har inget egentligt mål om hur mycket jag vill gå ner i vikt utan vill helst definiera musklerna lite mer då jag bulkat hela vintern vilket resulterat i mycket muskler (+4kg) men såklart även lite fett.
Tränar som följande:
Måndag - ben/rumpa
Tisdag - ridning
onsdag - armar/rygg (+ 40min HIIT)
torsdag - ben/rumpa
fredag - vila
lördag - Armar/mage (+30min HIIT)
söndag - cardio
Kör också extra cardio som uppvärmning under deff.

Matmässigt så tänker jag ligga på ca 500 kcal underskott/dag. Ca 120g protein/dag.
Frukost: Havregrynsgröt med proteinpulver och äggvita.
Lunch: Sallad med något protein
Mellis: Proteinshake
Middag: Bönor, quorn och broccoli m sallad
Kvällsmat: ca 200g naturell lågfett kvarg
Kan tilläggas att jag är vegetarian.
Låter detta rimligt och som att jag får i mig tillräckligt med protein? Tänker köra på detta i ca 2mån.