Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2011-12-03
Inlägg 8

Hej! Det är så att jag tränade i gymmet för kanske en månad sen rätt hårt och regelbundet. Jag la av en månad pga tappad ork. Nu är jag tillbaka i gymmet och har tappat REJÄLT.
Nån som har något tips på hur jag snabbt kan återfå min förra styrka?
Tipsa gärna om något kosttillskott som ger synliga muskler och ger en fin slimmad kropp utan att se "fetare" ut.

Mvh VeXx

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 674

Träna hårt. Så enkelt är det.

Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677

VeXx skrev:

Tipsa gärna om något kosttillskott som ger synliga muskler och ger en fin slimmad kropp utan att se "fetare" ut.

Mvh VeXx

lägg upp träningen så det är kul och blir ett kontinuerligt inslag i din vardag. att ta något ryck en månad för att sedan inte orka med det kommer inte ta dig så värst långt. de som har fysiken du efterfrågar jobbar orftast på det varje dag. Genom kost och träning.

Grundkurs 1A:

kosttillskott är ett sätt att finlira och få den dagliga kosthållningen att bli så bra som möjligt. Men ska du handla något så köp proteintillskott. får du i dig tillräckligt med protein så kommer du inte förlora de muskler du kämpat för. försök att välja mat med högt proteininnehåll oxå.

Titel
Registrerad 2011-12-03
Inlägg 8

Sammy skrev:
lägg upp träningen så det är kul och blir ett kontinuerligt inslag i din vardag. att ta något ryck en månad för att sedan inte orka med det kommer inte ta dig så värst långt. de som har fysiken du efterfrågar jobbar orftast på det varje dag. Genom kost och träning.

Grundkurs 1A:

kosttillskott är ett sätt att finlira och få den dagliga kosthållningen att bli så bra som möjligt. Men ska du handla något så köp proteintillskott. får du i dig tillräckligt med protein så kommer du inte förlora de muskler du kämpat för. försök att välja mat med högt proteininnehåll oxå.

Jaha. Trodde kosttillskott framkallade musklerna snabbare och synligare, men vad vet jag^^

Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677

Nja, riktigt så funkar det inte.

HcBB
Titel
Registrerad 2011-08-27
Inlägg 120

VeXx skrev:
Jaha. Trodde kosttillskott framkallade musklerna snabbare och synligare, men vad vet jag^^

Om du med kosttillskott även inkluderar olagliga substanser så stämmer det ja =)

Titel
Registrerad 2011-12-03
Inlägg 8

HcBB skrev:
Om du med kosttillskott även inkluderar olagliga substanser så stämmer det ja =)

Anabola?

Titel
Registrerad 2010-01-07
Inlägg 6

VeXx skrev:
Anabola?

Ja. :)

Titel
Registrerad 2007-01-11
Inlägg 204

så du föreslår anabola till killen som inte ens vet vad kosttillskott är mer eller mindre...

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 0 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden