Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2012-03-01
Inlägg 1

Ska som sagt börja träna för fight club bodyn!
Har börjat nu efter det som står ute efter vad han skulle ha gjort!

Träning schema!

Monday - Chest
3 - 75 Push ups
3 - Bench press 165,195,225 (25, 15, 8 reps)
3 - Nautilus press 80,100,130
3 - Incline press 80,100,130
3 - Pec deck machine 60,70,80
Tuesday - Back
3 - 25 ull ups
3 - Seated rows 75,80,85
3 - Lat pull downs 135,150,165
3 - T bar rows 80,95,110
Wednesday - Shoulders
3 - Arnold press
3 - Laterals
3 - Front raises
Thursday - Biceps & Triceps
3 - Preacher curl machine
3 - EZ curls cable
3 - Hammer curls
3 - Push downs
Friday
Treadmill 60 minutes 80-90% MHR
Med blandade abs övningar!
Saturday
Treadmill 60 minutes 80-90% MHR
Sunday
Rest Day

Breakfast would be: 6 eggs, 6 whites, 7 yellow and 75g of oatmeal with raisins. Occasionally Pitt would replace the eggs with a Protein Shake if his schedule was tight.

Midmorning snack: Tinned Tuna in Wholewheat Pitta Breads

Lunch: 2 x Chicken Breasts, 75-100g Brown Rice or Pasta and green veggies

Mid-afternoon snack [Pre-Workout]: protein bar or Whey Protein Shake and a Banana

Post Workout: Whey Protein Shake and a Banana

Dinner: Grilled fish or chicken, brown rice or pasta, vegetables, and salad.

Evening Snack: Casein Protein Shake Protein shake or Low Fat Cottage Cheese (Slow Release Protein)

Han kör som sagt 15-25 reps på varje set , 60 sec vila,
känns redan nu att passet blir ganska kort, och känns som man har mer att ge!

räven
Titel
Registrerad 2005-11-03
Inlägg 928

Problemet är inte vilka övningar du kör på gymmet, svårigheten är att orka med den ständigt strikta dieten du måste hålla för att s a s stay lean.... Ju mindre muskler du har desto hårdare måste du bli för att det öht ska se ut som nåt.

Titel
Registrerad 2007-01-11
Inlägg 206

Tänker du att hans träning och kost kommer ge dig hans kropp?? Bortsett från dom genetiska förutsättningarna som han har men inte du så tog 20månader för han att komma i den formen och då va han ju inte otränad innan direkt

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Ha ha ha!:D Jag älskar alla dessa desperata "Beach 20XX" aka "Hjälp mig jag får ingen sex" poster.

faran
Titel
Registrerad 2005-12-26
Inlägg 1 457

Danne N skrev:
Tänker du att hans träning och kost kommer ge dig hans kropp?? Bortsett från dom genetiska förutsättningarna som han har men inte du så tog 20månader för han att komma i den formen och då va han ju inte otränad innan direkt

Tog det så lång tid för honom? Sjukt tycker jag. Han har ju som sagt inte jättemycket muskler med den formen. Det känns mest som att det behövts en redig deff. Och har har ju aldrig varit fet.

Titel
Registrerad 2007-01-11
Inlägg 206

Han va ju som sagt inte otränad innan, men hade 18-20 månader på sig att lägga på sig lite muskler samt ta ner sig till ca 5% fett inför filmen.

faran
Titel
Registrerad 2005-12-26
Inlägg 1 457

Jag tycker ändå det låter som att han hade ett sjukt dåligt upplägg om det tog så lång tid.

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Bild
http://www.leangains.com/search/label/Client%20results

Killen till vänster väger typ 68kg och har väl tränat några år.

CJN
Titel
Registrerad 2009-01-27
Inlägg 43

Han var bra mycket bitigare i Troy.

Bild

Titel
Registrerad 2007-01-11
Inlägg 206

+ 15 pounds till den filmen

Henrik Lindh
Titel
Registrerad 2005-11-27
Inlägg 2 049

Arne Persson skrev:
Ha ha ha!:D Jag älskar alla dessa desperata "Beach 20XX" aka "Hjälp mig jag får ingen sex" poster.

många som vill ha den looken,konstigt nog....MEN alla har sin rätt att tycka och ha mål,tycker inte det är rättvist att "klanka" ner på någon då:nono: även om jag håller med så kan man hålla det för sig själv:)

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Henrik Lindh skrev:
många som vill ha den looken,konstigt nog....MEN alla har sin rätt att tycka och ha mål,tycker inte det är rättvist att "klanka" ner på någon då:nono: även om jag håller med så kan man hålla det för sig själv:)

Så konstigt är det väl inte? Det är ju trots allt en look som väldigt många tjejer tycker är snyggt. Lite lagom muskler och fit helt enkelt.

Henrik Lindh
Titel
Registrerad 2005-11-27
Inlägg 2 049

Gober skrev:
Så konstigt är det väl inte? Det är ju trots allt en look som väldigt många tjejer tycker är snyggt. Lite lagom muskler och fit helt enkelt.

ja alltså i mina ögon men förstår att 99% inte vill vara ett massa freak men i mina ögon känns det som att det "bara" är att undvika mat,sen träna på det ;)

Titel
Registrerad 2007-09-29
Inlägg 623

Arne Persson skrev:

Oerhört barnslig och taskig kommentar från vad som bör vara en vuxen karl, folk (och speciellt ungdomar) kan ta mer illa upp än vad du kanske är kapabel till att begripa, skärp dig!

räven
Titel
Registrerad 2005-11-03
Inlägg 928

Perra_mja skrev:
Oerhört barnslig och taskig kommentar från vad som bör vara en vuxen karl, folk (och speciellt ungdomar) kan ta mer illa upp än vad du kanske är kapabel till att begripa, skärp dig!

Håller med dig, tycker att det är en fullt relevant trådstart men vad förväntar du dig av en man som varit tjock och dessutom (uppenbarligen) uppslukad av sitt ego hela sitt vuxna liv...

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Nu är ni orättvisa, det bästa Arne vet är att sitta och skratta, skrocka och slå sig för bröstet framför datorn medan han hånar och dissar tonåringar på diverse forum. Klart han ska få fortsätta med denna mogna hobby att samla internetcred bland sina fans.

Titel
Registrerad 2007-01-11
Inlägg 206

Fast nu gör ju ni precis samma sak som ni tycker att man inte ska göra.. Sitter och klankar ner på någon. Så med andra ord är ju inte ni bättre.. Så skärp er också..

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Danne N skrev:
Fast nu gör ju ni precis samma sak som ni tycker att man inte ska göra.. Sitter och klankar ner på någon. Så med andra ord är ju inte ni bättre.. Så skärp er också..

Vi är vuxna och klarar av leken i sandlådan.

Titel
Registrerad 2007-01-11
Inlägg 206

Då ska ni barn få leka vidare i lådan..

CJN
Titel
Registrerad 2009-01-27
Inlägg 43

FYI. Angående Brads träning genom åren. En googling och några (intressantare?) av alla träffar.

http://www.bodybuilding.com/fun/bullman2.htm

http://www.bradpittworkout.com/

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=689856

Lägger inget värde i vilka mål man har med sin träning, det varierar förstås. Min högst personliga åsikt är att Brad var lite väl "tunn" i Fight Club. Bättre då i Snatch och Troy.

Oavsett vad man anser om betydelsen av att stäva efter diverse Hollywood utseenden (särskilt numera med alla super-hjälte-filmer), så kvarstår nog faktum att Brad väldigt länge haft ett stort inflytande för vad många anser vara "drömfysiken".

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Perra_mja skrev:

Hoppsan, ett känsligt ämne...;)

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

räven skrev:
Håller med dig, tycker att det är en fullt relevant trådstart men vad förväntar du dig av en man som varit tjock och dessutom (uppenbarligen) uppslukad av sitt ego hela sitt vuxna liv...

Hoppsan igen...

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Mitt citat då Arne!!! :D

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Gober skrev:
Nu är ni orättvisa, det bästa Arne vet är att sitta och skratta, skrocka och slå sig för bröstet framför datorn medan han hånar och dissar tonåringar på diverse forum. Klart han ska få fortsätta med denna mogna hobby att samla internetcred bland sina fans.

Här verkar det ha varit extra träffande...:whistle:

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Gober skrev:
Mitt citat då Arne!!! :D

Precis färdig...:D

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

hehe tackar :-D

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Gober skrev:
hehe tackar :-D

Ingen orsak..:D

Titel
Registrerad 2007-09-29
Inlägg 623

Arne Persson skrev:
Hoppsan, ett känsligt ämne...;)

Kan det säkerligen vara, därför tyckte jag att din kommentar var lite onödig

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Samma visa som när man inte blev impad av "ungdomsidolen/-föredömet" Zyzz alla patetiska drygheter...

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Å andra sidan, vem f*n vill inte vara lite snygg och få ligga en massa? Det är ett lika bra
mål som något annat. :-)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 10 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 363, oktober 2014

• BODY 362, september 2014

• BODY 361, augusti 2014