Brad pitt fight club!

Home Forums Fitness Brad pitt fight club!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #278749

    Ska som sagt börja träna för fight club bodyn!
    Har börjat nu efter det som står ute efter vad han skulle ha gjort!

    Träning schema!

    Monday – Chest
    3 – 75 Push ups
    3 – Bench press 165,195,225 (25, 15, 8 reps)
    3 – Nautilus press 80,100,130
    3 – Incline press 80,100,130
    3 – Pec deck machine 60,70,80
    Tuesday – Back
    3 – 25 ull ups
    3 – Seated rows 75,80,85
    3 – Lat pull downs 135,150,165
    3 – T bar rows 80,95,110
    Wednesday – Shoulders
    3 – Arnold press
    3 – Laterals
    3 – Front raises
    Thursday – Biceps & Triceps
    3 – Preacher curl machine
    3 – EZ curls cable
    3 – Hammer curls
    3 – Push downs
    Friday
    Treadmill 60 minutes 80-90% MHR
    Med blandade abs övningar!
    Saturday
    Treadmill 60 minutes 80-90% MHR
    Sunday
    Rest Day

    Breakfast would be: 6 eggs, 6 whites, 7 yellow and 75g of oatmeal with raisins. Occasionally Pitt would replace the eggs with a Protein Shake if his schedule was tight.

    Midmorning snack: Tinned Tuna in Wholewheat Pitta Breads

    Lunch: 2 x Chicken Breasts, 75-100g Brown Rice or Pasta and green veggies

    Mid-afternoon snack [Pre-Workout]: protein bar or Whey Protein Shake and a Banana

    Post Workout: Whey Protein Shake and a Banana

    Dinner: Grilled fish or chicken, brown rice or pasta, vegetables, and salad.

    Evening Snack: Casein Protein Shake Protein shake or Low Fat Cottage Cheese (Slow Release Protein)

    Han kör som sagt 15-25 reps på varje set , 60 sec vila,
    känns redan nu att passet blir ganska kort, och känns som man har mer att ge!

    #56636
    #278750

    Problemet är inte vilka övningar du kör på gymmet, svårigheten är att orka med den ständigt strikta dieten du måste hålla för att s a s stay lean…. Ju mindre muskler du har desto hårdare måste du bli för att det öht ska se ut som nåt.

    #278751

    Tänker du att hans träning och kost kommer ge dig hans kropp?? Bortsett från dom genetiska förutsättningarna som han har men inte du så tog 20månader för han att komma i den formen och då va han ju inte otränad innan direkt

    #278752

    Ha ha ha!:D Jag älskar alla dessa desperata ”Beach 20XX” aka ”Hjälp mig jag får ingen sex” poster.

    #278753
    Danne N wrote:
    Tänker du att hans träning och kost kommer ge dig hans kropp?? Bortsett från dom genetiska förutsättningarna som han har men inte du så tog 20månader för han att komma i den formen och då va han ju inte otränad innan direkt

    Tog det så lång tid för honom? Sjukt tycker jag. Han har ju som sagt inte jättemycket muskler med den formen. Det känns mest som att det behövts en redig deff. Och har har ju aldrig varit fet.

    #278754

    Han va ju som sagt inte otränad innan, men hade 18-20 månader på sig att lägga på sig lite muskler samt ta ner sig till ca 5% fett inför filmen.

    #278755

    Jag tycker ändå det låter som att han hade ett sjukt dåligt upplägg om det tog så lång tid.

    #278756

    [img=http://1.bp.blogspot.com/_dtaWqzV6d7M/TR_EJQdkYyI/AAAAAAAAA_w/5ln5Pwlz-d0/s320/Leangains+Intermittent+Fasting+vs+Brad+Pitt.png][http://www.leangains.com/search/label/Client%20results http://www.leangains.com/search/label/Client%20results%5D

    Killen till vänster väger typ 68kg och har väl tränat några år.

    #278757

    Han var bra mycket bitigare i Troy.

    [img=http://www.smh.com.au/ffximage/2004/05/06/07pitt,0.jpg]

    #278758

    + 15 pounds till den filmen

    #278759
    Arne Persson wrote:
    Ha ha ha!:D Jag älskar alla dessa desperata ”Beach 20XX” aka ”Hjälp mig jag får ingen sex” poster.

    många som vill ha den looken,konstigt nog….MEN alla har sin rätt att tycka och ha mål,tycker inte det är rättvist att ”klanka” ner på någon då:nono: även om jag håller med så kan man hålla det för sig själv:)

    #278760
    Henrik Lindh wrote:
    många som vill ha den looken,konstigt nog….MEN alla har sin rätt att tycka och ha mål,tycker inte det är rättvist att ”klanka” ner på någon då:nono: även om jag håller med så kan man hålla det för sig själv:)

    Så konstigt är det väl inte? Det är ju trots allt en look som väldigt många tjejer tycker är snyggt. Lite lagom muskler och fit helt enkelt.

    #278761
    Gober wrote:
    Så konstigt är det väl inte? Det är ju trots allt en look som väldigt många tjejer tycker är snyggt. Lite lagom muskler och fit helt enkelt.

    ja alltså i mina ögon men förstår att 99% inte vill vara ett massa freak men i mina ögon känns det som att det ”bara” är att undvika mat,sen träna på det ;)

    #278762
    Arne Persson wrote:
    Ha ha ha!:D Jag älskar alla dessa desperata ”Beach 20XX” aka ”Hjälp mig jag får ingen sex” poster.

    Oerhört barnslig och taskig kommentar från vad som bör vara en vuxen karl, folk (och speciellt ungdomar) kan ta mer illa upp än vad du kanske är kapabel till att begripa, skärp dig!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.